خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

اختصاص تورهای ارزان‌قیمت در دزفول برای گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول از اختصاص تورهای ارزان قیمت در شهرستان دزفول برای گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

حجت‌الله آریایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و نقاط تاریخی شهر دزفول تورهای ارزان‌ قیمتی را تدارک دیده‌ایم تا مسافران با سهولت و شرایط بهتری از این مناطق بازدید کنند.

آریایی‌نیا افزود: برخی مناطق شهری شهرستان دزفول مانند بافت قدیمی شهر که حدود 200 هکتار است و دارای 28 محله و حدود 60 الی 70 خانه قدیمی هستند که برای گردشگران بسیار جذاب و جالب توجه است که با استفاده از این تورها می توانند همراه با اطلاعات جامعی از این مناطق دیدن کنند.

دزفول

وی عنوان کرد: در اطراف شهرستان دزفول آبشار طبیعی "شوی" را داریم که این آبشارها 100 کیلومتر با شهر دزفول فاصله دارند و گردشگران می‌بایست برای بازدید از این آبشارها حدود 5 الی 6 کیلومتر از مسیر را پیاده روی کنند به همین دلیل حتما برای برخی از گردشگران رفتن به این مناطق طبیعی با تور مناسب‌تر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول تصریح کرد: این تورها از 2 فروردین با گردشگری در شهرستان دزفول و دیدن از محله‌های قدیمی و خانه‌های تاریخی آغاز می شود و به ترتیب در روزهای 3 فروردین آبشار شوی، 4 فروردین بازدید از پشت سد دز و دریاچه روستای شهیون، 5 فروردین بازدید از کول خرسون (دره ارواح)، 6 فروردین بازدید از محله‌های تاریخ دزفول ، 7 فروردین بازدید از «چال کندی»، 8 فروردین بازدید از صوفی احمد شهرستان دزفول، 9 فروردین دره انار گتوند، 10 فر وردین آبشار شویی ، 11 فروردین بازدید از منطقه کول خرسون (دره ارواح) ، 18 فروردین آبشار شویی، 22 فروردین دره تو بیرون و جمعه 25 فروردین آخرین روز تورهای گردشگری است که به بازدید از آبشار شویی اختصاص خواهد داشت.

آریایی‌نیا در پایان افزود: این تورها هر روز از ساعت 8 الی 9 صبح از مقابل آژانس خیابان شریعتی آماده حرکت به مناطق گردشگری هستند.

کد خبر : ۴۶۹۳۴۹