خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

سرمایه انسانی مهم ترین سرمایه در جامعه است/ جوانان ما آشنایی چندانی با شخصیت های برجسته کشور ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۸۶

استاندار کردستان سرمایه انسانی را یکی از سرمایه های مهم در جامعه برشمرد و گفت: مقوله سرمایه های نمادین انسانی در واقع انسان های برجسته و نامداری از هر ملتی را مورد توجه قرار می دهد که به عنوان الگو به نسل های آینده معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه روز سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه هر ملت و قومی دارای معیار و نشانه هایی است افزود:  باید در راستای حفظ هویت و شناخت نشانه ها اهتمام لازم به خرج داده شود و هیچ فروگذاری صورت نگیرد.

وی سرمایه انسانی را یکی از سرمایه های مهم در جامعه برشمرد و گفت: مقوله سرمایه های نمادین انسانی در واقع انسان های برجسته و نامداری از هر ملتی را مورد توجه قرار می دهد که به عنوان الگو به نسل های آینده معرفی می شوند.

استاندار کردستان ادامه داد: متاسفانه در معرفی این گونه اشخاص کم کاری شکل گرفته و جوانان ما آشنایی چندانی با اشخاصی نظیر مستوره اردلان، سنجر خان و آیت الله مردوخ ندارند و می طلبد در معرفی هر چه بیشتر شخصیت های علمی، دینی و فرهنگی نیز در سطح کشور تلاش کرد. 

به گفته وی طبق آمار اعلام شده نرخ موالید افزایش یافته و امید مردم به زندگی بیشتر شده است.

زاهدی با بیان اینکه در سال 97 کنگره بزرگ همه شهدای کردستان برگزار می شود اظهار داشت: مقدمات اولیه کار مهیا شده و کارگروه ها فعال شدند با این اوصاف کنگره ایی باشکوه در پیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سال 95 سال بینابین برنامه پنجم و ششم بود عنوان کرد: با تصویب برنامه ششم مسیری روشن در پیش رو داریم و حتما باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهیم و در اواخر فروردین ماه گزارشی از عملکرد در این خصوص  ارایه خواهیم داد.

زاهدی ابراز داشت: در ایام نوروز ستاد مدیریت برای پیشگیری از وقوع حوادث پیش بینی و تشکیل شده و تمامی دستگاه باید کشیک داشته باشند و مدیران در صورت بحران در دسترس باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: با فراهم نمودن سازو کارهای مناسب قطعا مسافران با خاطره ایی خوب از استان خارج می شوند لذا نیاز است اهتمام لازم به خرج داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز