خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

آمادگی کامل شهرستان رشت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۵۵

فرماندار رشت از آمادگی کامل این شهر برای پذیرای و اسکان مسافران نوروزی در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت ضمن تبریک و تهنیت پیشاپیش عید باستانی نوروز به تمامی مردم عزیز و آرزوی سالی خوش و خرم، توأم با صحت و سلامتی و سربلندی برای مردم عزیز کشور گفت : با توجه به فرهنگ بالای مردم شهرستان رشت و تدابیر خوبی که صدا و سیما و دیگر مراکز اداری مربوطه شهرستان اندیشیده شده بود خوشبختانه در چهارشنبه سوری و این سنت دیرینه دچار مشکلی نشدیم .

فرماندارشهرستان رشت در ادامه گفت : از چند روز قبل تمهیدات لازم با تمامی دستگاه ها و اطلاع رسانی صداو سیما و دیگر رسانه ها جهت پیش گیری از هرگونه ناهنجاری های موجود به عمل آمد و مردم فهیم شهرستان رشت به جهت فرهنگ بالای خود به صورت خود جوش محیطی آرام و مفرح را برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم کرده اند .

وی در ادامه گفت: در آستانه سال نو و آمادگی شهرستان برای پذیرای و اسکان مسافران نوروزی و بررسی امکانات و آمادگی شهرستان برای مسافرین نورزی و معرفی مناطق گردشگری و مسافران نوروزی اقدامات لازم انجام شده است.

شفقی در ادامه گفت: موضوع سفر یکی از راهبردهای اساسی توسعه استان است و هر چقدر می توانیم باید در ماندگاری مسافران در شهرستان تلاش کنیم وتمامی دستگاه ها باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: مراسم های آئینی گردشگری در تمامی نقاط شهرستان برگزار می شود و نظارت های لازم در بازارها، مراکز اقامتی ، مراکز ارزاق و مراکز اطلاع رسانی و بروشورها و اطلاعات گردشگری در ورودی شهرها ارائه خواهد شد.

آمادگی کامل شهرستان رشت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

وی با اشاره به ظرفیت های اسکان مسافران در شهرستان گفت : بستر لازم را برای اسکان مسافران آماده کرده ایم .

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت گفت: رشت جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد که می توان به موزه روستایی رشت و بازار بزرگ رشت ،خانه میرزات کوچک خان، موزه گنجینه رشت ،پارک جنگلی سراوان ، دریاچه ساقلکسار،ساحل های زیبای مروارید خزر و حاجی بکنده و... اشاره داشت .

وی همچنین اعلام کرد: شهرستان رشت از همه جهات آماده خدمات رسانی به گردشگران است و هیچ مشکلی در زمینه های گوناگون اعم از خدمات بانکی و بازار و میوه و تره بار اورژانس ها و آمبولانس ها و آرد ونان و... وجود ندارد .

وی در ادامه سخنان خود گفت : برای حفظ محیط زیست وجاذبه های گردشگری استان تمهیدات لازم در
امر پاکسازی به همراه زندانیان به جهت آراستن محیط های گردشگری انجام شده است.

وی بیان کرد که باید محیط زیست را برای نسل آینده به یادگار نگه داریم و دست به دست هم تلاش کنیم تا جذب سرمایه گذار و گردشگر به شهرستان یکی از محوریت های اصلی عملکرد این شهرستان باشد.

وی به نام گذاری سال 96 به سال گردشگری اشاره کرد و گفت: اگربخشی از تلاش و عزم جدی از منابع و اعتبارات و امکانات استان را به گردشگری اختصاص دهیم یقینا مقصد گردشگری مناسبی با توجه به طبیعت بکر استان فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز