خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان مطرح کرد:

استقرار 30 پایگاه اطلاع رسانی نوروز در گلستان/ برخورد با کارتون به دست ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۳۳

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از استقرار ۳۰ پایگاه اطلاع رسانی در سطح استان و مراکز اطلاع رسانی در ورودی و خروجی‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم کریمی در آخرین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال ۹۵، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر بر حسب وظیفه مندی از مدت‌ها قبل آغاز به کار کرد که مسئولیت عمده کمیته‌های آن با مدیران مرتبط با آن حوزه است.

وی افزود: تاکنون اقدامات لازم برای خدمات دهی به گردشگران عزیز در ایام نوروز انجام شده و ۳۰ پایگاه اطلاع رسانی در سطح استان و مراکز اطلاع رسانی در ورودی و خروجی‌های استان مستقر شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: ۶۲ پایگاه ثابت و سیار نیروی انتظامی، ۴۶ پایگاه اورژانس، ۴۵ نفر در حوزه ناظران گردشگری، ۴۳ نفر در حوزه ناظران صنعت و معدن، ۱۸ نفر در حوزه ناظران علوم پزشکی، ۱۸ شرکت بیمه و ۴ مرکز امداد خودرو در ایام نوروز در سطح استان گلستان فعالیت خواهند کرد.

کریمی با بیان اینکه شعار نوروز در کشور «نوروز متفاوت» است، گفت: شعار استان گلستان در ایام نوروز «گلستان نگارستان و پایتخت اکوتوریسم ایران» است و پنج نوروزگاه در پنج نقطه از استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازارچه صنایع دستی در تمامی شهرستان‌های استان راه اندازی شده و دو بازارچه مشترک با استان‌های مازندران و خراسان شمالی در شهرستان‌های بندرگز و گالیکش آغاز به کار کرده‌اند.

کریمی بیان کرد: ۵۰ جشنواره روستایی برای روستاهای هدف گردشگری در نظر گرفته‌ایم و مراکز اطلاع رسانی گردشگران در بندرگز و گالیکش نیز فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان‌های بندرگز و گنبدکاووس بر پا شده و طرح همیار گردشگری را با همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهیم کرد.

برخورد با کارتن به دست‌ها در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به برخورد با کارتن به دست‌ها برای اجاره خانه در استان، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری دادگستری و دادستانی در موضوع خانه مسافرها و برخورد با کارتن به دست‌ها به نتایج خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم این معضل به حداقل برسد.

کریمی افزود: در نوروز پیش رو شهر برتر کشور انتخاب خواهد شد و از شهرداران می‌خواهیم در موضوع زیباسازی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع مسیر سبز و ساحل سبز هم به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و اداره کل راه و شهرسازی استان اتفاق خوبی است که امسال رخ داده و جزو دغدغه‌های ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز