خبرگزاری کار ایران

نماینده آستارا:

ضد سرمایه دار نیستم /300 واحد مسکن مهر آستارا سال آینده افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۲۲

نماینده شهرستان آستارا در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: من ضد سرمایه دار نیستم و امکان ندارد با هیچ سرمایه داری در مورد هیچ چیزی لابی کنم اما از طرفی مخالف سرمایه گذاری هم نیستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، ولی داداشی در آخرین روزهای سال 95 نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در ابتدای جلسه که طبق روال گذشته با طرح سئوالات خبرنگاران همراه بود، اول به وجود محرومیت های شهرستان، بویژه در شهر لوندویل و مشکل آب شرب این شهر اشاره شد که ولی داداشی در پاسخ گفت: لوندویل به عنوان تنها شهر این شهرستان از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است و یکی از بخش های مهم این شهرستان می باشد ولی متاسفانه در گذشته بعضی از مسئولین  به این منطقه کم توجه بودند که امیدوارم در آینده با توجه ویژه به این شهر و به خصوص آب شرب آن منطقه بتوانیم جبران مافات گذشته را بکنیم.

وی در جواب سئوال دیگری در مورد ریزش و رویش افراد حاضر در کنار ایشان در قبل و بعد از انتخابات نیز گفت: همه ی دوستان قبل از انتخابات  به جز چند نفر همگی در کنار بنده هستند و واقعیت آن است که آن هایی هم که اکنون نیستند، انتظاراتی داشتند که من نتوانستم برآورده کنم، شاید هم انتظاراتی که آن دوستان داشتند از نظر خودشان معقول بود ولی از دیدگاه بنده آنطور نبود و موجب شد که آن عزیزان از مجموعه ی ما خارج شوند و علیرغم دعوت بنده از ایشان حاضر نیستند در کنار ما باشند.

وی در جواب سوالی که از سرنوشت مسکن مهر پرسیده شد، گفت: در این مورد نطقی در مجلس داشتم که وزیر محترم مسکن دستوری را صادر کردند و در آن قرار شد مبلغ شش میلیارد تومان جهت اتمام حدود 300 واحد پرداخت شود که امیدواریم در هفته ی دولت در سال آینده شاهد بهره برداری متقاضیان از این واحدها باشیم.

داداشی در جواب سؤال اول خبرنگار ایلنا در مورد سرمایه گذاری ی بخش خصوصی در زیرساخت های آستارا گفت: من ضد سرمایه دار نیستم  و امکان ندارد با هیچ سرمایه داری در مورد هیچ چیزی لابی کنم، اما از طرفی مخالف سرمایه گذاری هم نیستم چرا که در همین زمان اندک نماینده بودن بدون اینکه حتی یک ناهار با آنها بخورم  با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی چند کارخانه ی مرده در آستارا را زنده کرده ام که هم اکنون بیش از 100 نفر به صورت مستقیم در آنها مشغول به کار می باشند.

داداشی همچنین در جواب سؤال دوم خبرنگار ایلنا در مورد عدم رأی مجلسیان به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نیز گفت: خوب می دانید که در مجلس یک سایش و فرسایش شدیدی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود دارد و بعضی از دوستان اصلاح طلب پیگیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بودند ولی همین عزیزان موقع رأی گیری به عدم تحقیق رأی دادند که بنده فکر می کنم این بحث کاملا سیاسی بود.

آسیب های وارده به اقتصاد منطقه در نتیجه ی بسته شدن مرز آستارا و لزوم بازنگری در این پروسه، پیگیری طرح تصویب منطقه ی آزاد بندر آستارا، تکمیل و بهره برداری از طرح عظیم راه آهن آستارا – آستارا، سامانده ی بخش ورزش، بحث ایجاد اشتغال، پیگیری فاضلاب شهری، راه سازی ی پلکانی برای پیاده ها و ساخت جاده سواری برای آبشار لاتون و تبدیل این منطقه توریستی به یک برند بین المللی و نیز تکمیل فاز دوم اسکله از اهم سخنانی بود که ولی داداشی در این جلسه ایراد کرد.

گفتنی است که سومین جلسه دیدار نماینده آستارا با اصحاب رسانه در روز هشتم خرداد سال آینده همزمان با سالروز شروع به کار مجلس دهم برگزار و با ارائه بیلان یک ساله وی همراه خواهد شد.

این نشست ها که طبق وعده انتخاباتی وی قرار است در هر فصل از سال برگزار شود، گویا تا آخر نماینده گی داداشی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز