خبرگزاری کار ایران

در آستانه ثبت نام داوطلبین عضویت در شورا منتشر شد؛

بیانیه شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۷۱

شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در آستانه ثبت نام از داوطلبین و نامزدهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانیه مهمی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

سال١٣٩٦، آبستن یکی از فرازهای مهم تاریخ سیاسی این کشور عزیز است. مردم شریف، صبور و آگاه استان پهناور خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس، در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر استان قرار گرفته اند.

اولین گام استفاده از فرصت مشارکت و تعیین سرنوشت، حق انتخاب شدن است. برای پیشبرد خواست و اراده مردم، حفظ و تداوم دستاوردهای انتخابات 1392 ریاست جمهوری و تشکیل دولت "تدبیر و امید" و انتخابات 1394 و تشکیل مجلس معتدل دهم، ضرورت ایجاب می نماید همه دلسوزان و واجدین شرایط قانونی از 30 اسفند 1395 لغایت 6 فروردین 1396 با مراجعه به فرمانداری های محل و همزمان اقدام برای کسب استعلام عدم سوء پیشینه، خود را برای ثبت نام و ورود به عرصه مشارکت، رقابت و تشکیل شوراهای کارآمد، دارای تخصص و پاکدست آماده نمایند.

بر همه آن ها که دل شان برای سرنوشت امروز و فردای ایران و خراسان می طپد و در ضمیر آگاه خویش، تعهدی نسبت به فردای مشهد عزیز حس می کنند، فرض است تا سرمایه اجتماعی خویش را در طَبَق اخلاص بنهند و علی رغم همه تبعیض ها و ناروایی های موجود، آبرو و اعتبار خویش را در معرض انتخاب مردم، این تنها صاحبان واقعی کشور قرار دهند. در این راهِ ناهموار، تهمت ها و بی مهری ها را تحمل کرده و به عشقِ ساختن فردای این شهر، خم بر ابرو نیاورند. برای تحقق چنین راهبردی، حضور نیروهای متخصص و حامی تفکر اصلاح و اعتدال، با تأکید بر وفاق و همدلی، به قصد دستیابی به یک لیست واحد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی، با اصل دانستن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری و با تکیه بر اصل قانون مداری و رعایت حق الناس، بر این باور است که نهاد شورا، به عنوان پارلمان محلی، بزرگ ترین شبکه اجتماعی است که می تواند بستر رشد و شکوفایی اقتصاد، معیشت و اشتغال مناطق شهری و روستایی را فراهم آورده و تأمین کننده حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی مردان، زنان و جوانان، برای دستیابی به یک زندگی برخوردار از رفاه، آبادانی و آرامش است.

تجربه گذشته در شهری به اهمیت مشهد، نشان می دهد، تنها راه عملی تغییر و اصلاح امور، مشارکت حداکثری در انتخابات و استقبال آحاد جامعه از مراحل ثبت نام، حضور فعال در ستادهای انتخاباتی و مشارکت منسجم در پای صندوق های  اخذ رأی در 29 اردیبهشت 1396 می باشد. به امید خلق حماسه ای ماندگار و سرنوست ساز در تاریخ تحولات اجتماعی این شهر عزیز و سربلند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز