خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

نصب سه تندیس ویژه در میادین شهری یاسوج/ هزینه 3.5 میلیارد ریالی برای ساخت تندیس ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۶۷

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نصب سه تندیس ویژه در میادین این شهر در آینده نزدیک خبرداد.

" محمدعلی جاوید" به ایلنا در یاسوج گفت: تندیس کوهنورد به مناسبت یاد و خاطره کوهنوردانی که ارتفاعات دنا در کهگیلویه و بویراحمد را فتح کرده و می کنند در انتهای بلوار بویراحمد یاسوج نصب شده است و بزودی رونمایی می شود.

وی افزود: تندیس های معلم و هفت تیر نیز بمناسبت گرامیداشت 12 اردیبهشت و روز شهادت استاد مطهری در میدان معلم و تندیس هفت تیر در میدانی به همین نام در مرکز یاسوج بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران نصب می شود.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نصب این تندیس ها می تواند سبب انتقال فرهنگ های ورزش، تعلیم و تربیت و شهید و شهادت برای نسل های امروزی باشد، خاطرنشان کرد: تندیس کوهنورد در میدان کوهنوردی یاسوج نصب شده و در تلاشیم 2 تندیس دیگر را در نیمه اول سال 1396 نصب و رونمایی کنیم.

جاوید گفت: اعتبار هزینه شده برای ساخت و نصب این تندیس ها حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

وی از رونمایی تندیس کوهنورد در میدان کوهنوردی واقع در انتهای بلوار بویراحمد شهر یاسوج در چند روز آینده خبرداد و تصریح کرد: امیدواریم کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد از نصب این تندیس خوشحال شده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز