خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران اغلب نقاط ایران را فرا می گیرد/ توصیه به مسافران شهرهای شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۳۰

سازمان هواشناسی اعلام کرد به جز جنوب استان سیستان و بلوچستان امروز در اغلب نقاط کشورمان شاهد بارندگی خواهیم بود و بارش‌ها در شمال غرب و ارتفاعات زاگرس و البرز به شکل برف خواهد بود.

 

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی ضمن بیان این مطلب گفت: صبح امروز شاهد بارش برف در خلخال، دماوند، آبعلی، فریدون شهر و داران اصفهان بودیم که بارش‌ها امروز با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و بیشترین شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، شمال استان خوزستان و نیمه غربی کرمان خواهد بود و در برخی مناطق این استان‌ها شرایط برای وقوع سیلات و آبگرفتگی فراهم خواهد بود.

وی گفت: پدیده وزش باد و گرد و غبار انتقالی از عراق و شمال عربستان نیز کیفیت هوا در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور مانند مناطقی از استان ایلام و خوزستان را کاهش خواهد داد.

ضرابی افزود: خلیج فارس امروز آب‌های مواج و متلاطمی خواهد داشت و وزش باد پدیده غالب نیمه شرقی کشور خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: کسانی که می‌خواهند به شمال کشور سفر کنند توجه داشته باشند از عصر فردا بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر تقویت می‌شود و شاهد کاهش دما خواهیم بود و این بارش‌ها به تناوب تا روز پنج شنبه در استان‌های ساحلی خزر ادامه می‌یابد و شدت آن بیشتر ساعات بعدازظهر در نیمه غربی استان ایلام خواهد بود.

ضرابی با اشاره به اینکه دریای خزر از عصر فردا به مدت 24 ساعت آب‌های مواج و متلاطم خواهد داشت، پیش بینی کرد از عصر فردا در استان‌های ساحلی خزر بارش‌هایی به صورت برف در ارتفاعات البرز و مناطق کوهستانی نمایان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز