خبرگزاری کار ایران

با تلاش گشت های دریایی؛

جسد دومین قربانی حادثه بالا آمدن آب دریا در دیر پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۸۵

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: جسد دومین قربانی حادثه بالا آمدن آب دریا در لنگرگاه دیر پیدا شد.

 

به گزارش ایلنا، محمد حسن باستی افزود: این جسد متعلق به پسر بچه 8 ساله‌ اهل دیر است که دیروز پس از بالا آمدن آب دریا ناپدید شده بود.

وی افزود: جسد این کودک را گشت‌های جستجوی دریایی حدود ساعت 17 امروز در لنگرگاه دیر که از ساحل فاصله کمی دارد، پیدا کردند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ادامه جستجو تا زمان تاریک شدن هوا، گفت: از ساعت 6 صبح امروز مرحله دوم جستجو با حضور گروه‌هایی از هلال احمر، دریابانی، نیروی دریایی سپاه و اداره کل بنادر و دریانوردی آغاز شد و امیدواریم تا زمان تاریک شدن هوا از چهار مفقود دیگر هم اثری پیدا شود.

باستی درباره برآورد خسارت‌ها نیز توضیح داد که با قطعی شدن برآوردها میزان خسارت از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حادثه بالا آمدن آب دریا ( سِیش) که دیروز در دیر رخ داد، تا کنون دو قربانی داده و از سرنوشت چهار نفر نیز که مسافر بودند خبری نیست. قربانی نخست مردی 40 ساله اهل دیر بود که دیروز جسد وی پیدا شد.

22 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند و خسارات فراوانی نیز به 80 خانه، 200 فروند قایق، تعدادی خودرو و تاسیسات شهری دیر وارد آمد.

دیر در 200 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز