خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ثبت نام بی سابقه در انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۷۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی 895 نفر در روز اول نام نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا در مناطق مختلف این استان خبرداد و آن را بی سابقه خواند.

فتاح محمدی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: 895 نفر در روز اول نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری ها و بخشداری های این استان مراجعه کرده که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی تعداد نامزدهای روز اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را 609 نامزد در روستا و 286 نامزد برای انتخابات شورای اسلامی شهرها عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 895 نامزد نامنویسی در روز اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, 837 نفر مرد و 58 نفر زن هستند.

محمدی، دلیل افزایش چشمگیر نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را علاقه مندی مردم استان بویژه جوانان برای خدمات رسانی بیشتر ذکر و اظهار داشت: تعدادی زیادی از نامزدها در دفاتر پیشخوان نام نویسی نکرده بودند که اکنون به بخشداری ها و فرمانداری ها مراجعه و نام نویسی می کنند.

وی گفت: پیش بینی می کنیم بین چهار تا پنج هزار نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی برای نامزدی انتخابات کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدهای این انتخابات خواست به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و نامنویسی بکنند.

محمدی افزود: ممکن است در زمان نام نویسی از نامزدها، شاهد قطعی اینترنت و یا برق در فرمانداری ها و بخشداری ها باشیم که از نامزدها می خواهیم صبور باشند.

وی زمان اتمام نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درکهگیلویه و بویراحمد را روز پایان روز ششم فروردین تا ساعت 24 شب عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز