خبرگزاری کار ایران

از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت؛

ورود بیش از 3 میلیون و 500 هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۱۳

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از سه میلیون و 500 هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کرده اند.

به گزارش ایلنا، مهدی فروزان ضمن بیان این مطلب گفت : سه میلیون و 563 هزار و 768 زائر و مسافر در شش روز گذشته به استان خراسان رضوی وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

فروزان افزود: آمار ورودی مسافران از 25 تا 30 اسفند به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، 350 هزار و 178 نفر بوده است که سهم 10 درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته 8 درصد کاهش دارد.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در این مدت را 89 هزار 447 نفر اعلام کرد که در مقایسه با پارسال 19 درصد افزایش دارد و 3 درصد از کل مسافران ورودی در این شش روز را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی در این مدت را از مجموع مسافران، 3 درصد اعلام کرد و افزود: 117هزار و 210 نفر از این طریق وارد استان شدند که در مقایسه با پارسال 28 درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: سه میلیون و شش هزار و 933 نفر نیز از طریق وسائط نقلیه شخصی به استان وارد شدند که 84 درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با پارسال 12 درصد افزایش دارد..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز