خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

نام نویسی هزار و 35 نفر برای انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۵۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدی هزار و35 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

فتاح محمدی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بویراحمد به ایلنا از یاسوج گفت: تاکنون که ظهر سومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می گذرد هزار و 35 نفر نامزد این انتخابات شده اند.

وی تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستاها در کهگیلویه و بویراحمد را 712 نفر که 673 نفر آنها مرد و 39 نفر زن هستند، عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 323 نفر نیز برای شوراهای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند که 298 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه متقاضیان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن اقدام به نام نویسی این انتخابات کنند،خاطرنشان کرد: روزهای پایانی هفته جاری شاهد بارش رحمت الهی در استان هستیم که ممکن است اختلالاتی را در شبکه رایانه ای و برق ایجاد کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستادهای انتخاباتی در استان منظم و آمادگی کامل برای نامنویسی از نامزدهای انتخاباتی وجود دارد.

محمدی افزود: متقاضیان نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد نامنویسی خود برای نامزدشدن در این انتخابات را در اولویت خود قرار دهند.

وی استقبال برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را بی سابقه ارزیابی کرد و یادآور شد: ساعت 24 روز ششم فروردین ماه جاری پایان روز نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی خواهد بود.

محمدی گفت: به نظر می رسد نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند حضور گسترده مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای جایگاه خوبی را در کشور بدست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز