خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

آمادگی 40 تیم عملیاتی برق کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۲۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی 40 تیم عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و مشترکین برق این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان بویراحمد به رسانه ها گفت: هم اکنون 40 تیم عملیاتی و اتفاقاتی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و مشترکین برق این استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با تشریح فعالیت های این تیم ها، اظهارداشت: پرسنل فعال در 40 تیم عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال حدود 140 نفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تیم ها بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان با واحدهای اتفاقاتی هستند.

راهزادی با بیان اینکه در چندروز گذشته تعطیلات نوروزی مشکل خاصی در حوزه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است, خاطرنشان کرد: از گردشگران و مشترکین برق این استان می خواهیم در صورت مشاهده و یا بروز مشکل برقی با تلفن 121 واحدهای اتفاقاتی تماس بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که در برخی اوقات بارندگی سال شاهد قطع و یا نوسانات برق در کهگیلویه و بویراحمد هستیم هم یادآور شد: شبکه های فشار متوسط و ضعیف این استان هوایی بوده که قطع و یا نوسان در زمان بارش ها طبیعی است.

راهزادی گفت: در زمان بارش شدید برف و باران, تیم های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه برق پایدار شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند و متعهدانه به وظایف خود عمل می کنند.

وی باتاکید بر اینکه مشترکین برق درصورت بروز هرگونه مشکل در حوزه برق با شماره تلفن121 واحدهای اتفاقاتی تماس بگیرند, تصریح کرد: از مشترکین برق می خواهیم درصورت بروز مشکل و تا رسیدن همکاران واحدهای اتفاقاتی به منزل و یا محل موردنظر مشترکین, صبوری به خرج دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: واحد 121 اتفاقات های این شرکت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در حوزه برق هستند.

راهزادی از تدابیر ویژه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال خبرداد.

وی تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 230 هزار اشتراک برشمرد.

راهزادی قول داد از زمان تماس با 121 تا زمان رفع مشکل, کوهتاترین زمان ممکن صرف تا مشکل تماس گیرنده حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز