خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نام نویسی 2 برابری نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۶۷

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نامنویسی حدود 2 برابری این استان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به تهران پایتخت ایران خبرداد.

فتاح محمدی در پایان سومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در پایان سومین روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, یک هزار و 180 نفر نامزد این انتخابات شدند که حدود 2 برابر نامزدهای نام نویسی شده در تهران هستند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد کهگیلویه و بویراحمد در بخش نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همانند شرکت در انتخابات های گذشته رکورد بالایی بزند، اظهار داشت: از تعداد نامزدهای نام نویسی شده در فرمانداری ها و بخشدارهای استان تا سومین روز پایانی نام نویسی, 831 نفر برای انتخابات روستا و 349 نفر برای انتخابات شهرها نام نویسی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 831 نامزد روستاها 788 نامزد مرد و 43 نامزد را زنان تشکیل می دهند که حضور نامزدهای خانم نیز نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

محمدی, تعداد نامزدهای مرد و زن برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سومین روز نام نویسی از نامزدها را به ترتیب 320 و 29 نفر ذکر کرد.

وی گفت: یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با 94 نامزد رتبه اول شهرهای استان و روستای مهریان در حاشیه شهر یاسوج نیز با 14 نفر رتبه اول روستاهای استان در نامنویسی نامزدهای انتخابات در پایان روز سوم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کمترین نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را مربوط به شهر چیتاب شهرستان بویراحمد برشمرد.

محمدی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست در کمترین زمان ممکن اقدام به نام نویسی کنند.

وی افزود: فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از وقوع ریزش شدید باران در روزهای پایانی هفته جاری خبرداد.

محمدی گفت: ریزش شدیدباران سبب قطعی احتمالی اینترنت و برق در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد می شود که از نامزدهای انتخابات می خواهیم نام نویسی برای انتخابات را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز