خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

افزایش 18درصدی میزان مسافرت های نوروزی در کشور / 26 اسفند؛ پرحادثه ترین روز تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۶۰

جانشین پلیس راهور ناجا از افزایش میزان مسافرت های نوروزی در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار موسی امیری در بازدید از فعالیت های راهداری و پلیس راه استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر افزود: از 25 اسفند تا 2 فروردین شاهد یکپارچگی مسافرت های نوروزی در مرحله رفت مسافران بودیم و 29 اسفند اوج این مسافرت ها در کشور بود به طوری که تردد مسافران 18 درصد نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به این که نرخ تردد ساعتی هموطنان در 29 اسفند، 400 دستگاه خودرو در یک ساعت بود افزود: از لحاظ سوانح هم متاسفانه 26 اسفند سال 95 پرحادثه ترین روزهای تعطیلات نوروز بود به طوری که شاهد وقوع 414 فقره تصادف منجر به فوت و جرح در کشور بودیم.

سردار امیری خاطرنشان کرد: در این روز 29 نفر کشته و 385 نفر هم زخمی و مصدوم شده بودند اما با تلاش همکاران پلیس و نیز اطلاع رسانی به موقع رسانه ملی و بقیه رسانه ها سوانح را کنترل کردیم و هم اکنون در شرایط قابل قبولی هستیم.

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب که نگران مرحله برگشت دور اول مسافرت های نوروزی هستیم، افزود : باید در این مرحله که از امروز شروع می شود مراقبت و تلاش ویژه ای داشته باشیم و هموطنان نیز در مدیریت زمان سفرشان نهایت دقت را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز