خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

ثبت نام 1558 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین روز

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۷۵

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی یک هزار و 558 نفر برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در پایان پنجمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 558 نفر نامزدشرکت در این انتخابات شده اند.

وی تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در کهگیلویه و بویراحمد در پایان پنجمین روز از نام نویسی را 424 نفر عنوان که از این تعداد 387 نفر مرد و 37 نفر زن هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد نامزدهای نام نویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در این استان تاکنون یک هزار و 134 نفر که یک هزار و 79 نفر آنها مرد و 55 نفر زن هستند.

محمدی، شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با 108 نامزد و روستای مهریان نزدیک به شهر یاسوج با 17 نامزد را شهر و روستای اول در بخش نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان برشمرد.

وی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست نام‌نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان را به روز پایانی نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز