خبرگزاری کار ایران

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون:

مسئولان حتی یکبار جویای حالم نشدند/ تهیه کننده طلبم را نمی دهد/ سالی 2 بار عبدی را می کشند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۸۶

بازیگر نمایش سینما و تلویزیون ایران با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما، اظهارداشت: مسئولان در دوران بیماری ام حتی یکبار جویای حالم نشدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"اکبر عبدی"در برنامه دورهمی شبکه نسیم تلویزیون، با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما، خاطرنشان کرد: ما هنرمندان کارگران وزارت ارشادیم و وزارت ارشاد کارفرمای ما است.

وی گفت: وقتی کارگر مریض می شود انتظار دارد کارفرما از حال وی جویا شود اما در مدت زمانی که مریض بودم حتی یک تلفن هم به ما نزدند.

این بازیگر نام آشنای سینمای ایران با بیان اینکه هیچگاه نه از وزارت ارشاد و نه از صدا و سیما به من زنگ نزدند که جویای حالم و بیماری ام شوند، ادامه داد: اگر می مردم شبکه خبر سریع یک پیام تسلیت منتشر می کرد.

عبدی با اظهار نگرانی خود و سایر هنرمندان کشورمان در این ارتباط، تصریح کرد: به من گفته اند راجع به کسی در این برنامه حرفی نزنم و من هم گفتم چشم.

بازیگر پیشکسوت نمایش، سینما و تلویزیون ایران با تشریح برخی اتفاقاتی که در دوره بیماری اش رخ داد، یادآور شد: سه رگ قلبم تنگ شده بود و دو کلیه ام را هم از دست دادم تا اینکه پیوند کلیه کردم و حدود 3 سال نتوانستم کار خاصی انجام دهم.

عبدی گفت: این همه مشکلات برای من پیش آمد و دریغ از حتی یک تلفن.

مسئولان حتی یکبار جویای حالم نشدند/ تهیه کننده طلبم را نمی دهد/ سالی 2 بار عبدی را می کشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ذکر برخی خاطرات دوران بازیگری اش اشاره و اظهارداشت: وزارت ارشاد در دوره ای مجوز پخش آدم برفی را صادر نمی کرد بخاطر اینکه یک مرد، زن شده بود.

بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: البته بعدها این مشکل حل شد ودر یک فیلم مادر رضا عطاران شدم اما همیشه خود را مدیون استادم اسکندری می دانم که هیچگاه تنهایم نگذاشت.

عبدی با ذکر خاطره ای از مرحوم علی حاتمی، ادامه داد: آن زمان خانه ما تا محل کارم 2 تا سه ساعت فاصله داشت که مرحوم حاتمی بمدت 20 سال اتاقی از خانه اش را در اختیار من قرار داد تا در آن جا استراحت کنم و برخی اوقات تا سه ماه به خانه خودمان نمی رفتم.

وی در بخشی از سخنان خود از عملکرد برخی تهیه کنندگان تلویزیون و سینما هم انتقاد کرد.

بازیگر نمایش, سینما و تلویزیون ایران گفت: نمی خواهم نامی از این تهیه کننده ببرم اما این تهیه کننده طلب من را نمی دهد و حتی با وکیل ام قول و قرار می گذارد و پول ما را نمی دهد.

عبدی افزود: ما به وزارت ارشاد رفتیم و موضوع طلب مان را گفتیم و آنها گفتند ما پول جراحی گوش ایشان را هم داده ایم و پول شما را گرفته و از وزارت ارشاد طلبی ندارد.

بازیگر نمایش, سینما و تلویزیون کشورمان با انتقاد از چنین شیوه ای توسط برخی تهیه کنندگان، یادآور شد: از این تهیه کننده خواهش داریم طلب مان را پرداخت کند و بعدا گله مندی نکند که اسم شان را بگوئیم.

عبدی در ادامه سخنان خود از پیداکردن 2 سوژه برای فیلم هایی که قصد دارد خودش کارگردانی آنها را بکند خبرداد.

وی گفت: عشق کارگردانی ندارم اما 2 سوژه برای کارگردانی دارم که یکی از آنها براساس یک فیلم هندی و دیگری هم با فکر خودم است.

این بازیگر باسابقه نمایش کشورمان افزود: اگر نتوانستم این فیلم ها را بسازم حاضرم بازیگر همین فیلم ها شوم و کس دیگری آنها را کارگردانی کند.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود از اختراع " سلفی" اظهار نگرانی شدید کرد و گفت: این سلفی گرفتن ها به معضلی در جامعه ما تبدیل شده است.

وی گفت: در بیمارستان حتی وقتی روی تخت بودم برخی می آمدند و سلفی می گرفتند.

این بازیگر باسابقه نمایش و سینمای ایران ادامه داد: برخی نیز در هر سال 2 بار ما را می کشند که نمی دانم انتشار اینگونه شایعات از روی علاقه است یا نه .

عبدی گفت: یکبار در فروردین و یکبار هم در پاییز برخی شایعه مرگ ما را مطرح می کنند که واقعا جای تاسف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز