خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع رسانی استان کردستان خبر داد:

ثبت نام ۷ هزار و ۳۷۶ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۹۴

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان گفت: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون ۷۳۷۶ نفر داوطلب مرد و تعداد ۱۷۵نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا میقانی با بیان این مطلب افزود: در روز ششم در مجموع تعداد ۱۶۵۵ نفر ثبت نام کرده که از تعداد ۱۴۰۱ نفر داوطلب روستایی و ۲۵۶ نفر داوطبین شهری هستند.

وی افزود: در روز ششم از تعداد ۱۶۵۵ نفر داوطلب ثبت نامی تعداد ۳۰۴ نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان می باشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شده های روز ششم تعداد ۵۷ نفر را داوطلبین زن تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: تعداد انصرافی های شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان ۴ نفر است.

میقانی گفت: از مجموع ۷۵۵۱ نفر ثبت نام شده در سامانه جامع ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان تعداد ۸۷۱ نفر داوطلب شهری و نیز تعداد ۶۶۸۰ نفر داوطبین روستایی هستند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون ۷۳۷۶ نفر داوطلب مرد و تعداد ۱۷۵نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان در پایان تاکید کرد: ۱۳۵۴ نفر از داوطلبین ثبت نام شده دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز