خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در رشت مطرح کرد:

به دنبال رضایت موقت مردم نبوده ایم/ 11 میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۱۱

وزیر کار گفت: به دنبال این نبوده ایم که با پرداخت یارانه 250 هزارتومانی رضایت موقت ایجاد کنیم و در سه ماه چند برابرش را از جیب آنها در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۵۹ طرح اشتغال روستایی که در روستای دهنه سرشیجان انجام شد با تقدیر از مردم منطقه برای میزبانی شایسته اظهار کرد: هر زمان که به میان مردم می آییم خوشحالی و امید برای آینده بیشتر است.

وزیر کار با بیان اینکه ما در دولت هیچ وقت به سمت سیاستی که رضایت موقت را در جامعه ایجاد کنیم نرفته ایم بیان داشت: این که با اجرای سیاست هایی رضایت آنی ایجاد کنیم ولی در میان مدت زندگی مردم را تلخ تر کنیم به عنوان یک دروغ بزرگ است که ما آن را دنبال نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما این دروغ را که 42 هزار تومان را به  یک جیب مردم بریزیم- که امروز 250 هزار تومان شده است- و یک میلیون تومان را از جیب دیگر بیرون بیاوریم نگفته و نمی گوییم بیان داشت: دنبال آن نبودیم که رضایت سه ماهه ایجاد کنیم و شش ماه نگذشته سه برابر آن را از جیب مردم بیرون بیاوریم.

ربیعی گفت: به 11 میلیون ایرانی در حاشیه شهر ها دفترچه بیمه سلامت اهداء کردیم.

وی با بیان اینکه طبق محاسبه ای که انجام  داده ام 67 درصد بازنشستگان ما زیر تورم در سال های گذشته حقوق گرفتند گفت: قدرت خرید مردم پایین آمد و ما سعی کردیم در این سال ها قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

وزیر کار با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای ترمیم حداقل های حقوق های پایین بازنشستگی امسال در نظر گرفتیم گفت: آیین نامه این طرح در جلسه آینده هیات دولت آماده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز