خبرگزاری کار ایران

در جاده یاسوج صورت گرفت؛

نجات مادر و فرزند مصدوم با امداد هوایی در بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۲۶

مادر و فرزندی که به دلیل سانحه رانندگی در جاده یاسوج به اصفهان به شدت مصدوم شده بودند با امداد هوایی نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با بیان اینکه این ششمین عملیات امداد هوایی در استان در تعطیلات نوروز سال جاری است، گفت: این حادثه عصر دیروز رخ داد و مادر 28 ساله و فرزند 2 ساله به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو زانتیا در منطقه بنستان از توابع شهرستان بویراحمد مصدوم شده بودند.

جلال پوران فر افزود: تکنسین های فوریت های پزشکی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و کنترل خونریزی حادثه دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

وی ادامه داد: انتقال یک مصدوم تیر خورده در منطقه امامزاده بی بی حکیمه (س)، 2 مادر باردار دیگر در شهرستان چرام و دیشموک و یک مرد 50 ساله که از ارتفاع سقوط کرده بود از جمله خدمات امداد هوایی تعطیلات نوروز 96 در کهگیلویه و بویراحمد است.

پورانفر با بیان اینکه 39 پایگاه امداد و نجات با استفاده از 60 دستگاه آمبولانس در تعطیلات نوروز امسال به مردم خدمات ارائه می دهند گفت: 270 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تا 16 فروردین 96 در استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز