خبرگزاری کار ایران

کمبود امکانات و نیازهای ضروری اهالی "لنده"؛

گندم‌هایی که بر روی آسفالت آرد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۲۰

امکانات محدود و محرومیت‌ها سبب شده تا مردم منطقه"لنده" از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد، خود برای رفع مشکلات و برطرف کردن نیازمندی های شان به امکانات اولیه دست به اقدامات جالبی بزنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان لنده از شهرستان های هشتگانه و گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 250 کیلومتر فاصله زمانی دارد.

متاسفانه محورهای ارتباطی این شهرستان از کیفیت بالایی برخودار نبوده و از سویی عمق محرومیت در " لنده " بخوبی نمایان است.

این روزها در آستانه فصل برداشت محصولاتی چون " جو و گندم " در مناطق گرمسیری هستیم و این امر تلاش اهالی منطقه برای تبدیل گندم به آرد را دوچندان می کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت غیرمجاز آردسایی های سیار در سطح این شهرستان لنده خبرداده است.

" خسرو ارشاد " به رسانه ها در لنده گفته است که متاسفانه این واحدهای سیار بدون داشتن مجوزهای بهداشتی لازم از سوی شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف مشغول فعالیت هستند.

وی گفت:تاکنون سه نفر از آنان به تعزیرات حکومتی معرفی و جرائم سنگینی نیز در خصوص غیرقانونی بودن فعالیت آنان اعمال شده است.

ارشاد همچنین خواستار برخورد قانونی با این آردسایی های شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز