خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

استاندار از برکناری من اطلاعی نداشت/ تا آخر از روحانی حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۴۹

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار این استان هیچ اطلاعی از برکناری وی از این مسئولیت نداشته است.

" هوشنگ جهانبخش" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در موضوع برکناری اینجانب از مسئولیت مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد،"سیدموسی خادمی" استاندار این استان هیچ اطلاعی نداشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌شود مدیرکلی را در استانی از مسئولیت خود برکنار کرد و استاندار آن استان از موضوع برکناری مدیر زیرمجموعه خود اطلاعی نداشته باشد؟ اظهارداشت: دکتر خادمی در تماسی که با من داشت گفت این خبرها چیست که در رسانه ها منتشر شده است؟

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار سئوالات دیگری نیز در این ارتباط طرح کرد و البته این سئوال و جواب‌ها نشان می‌دهد که استاندار استان از موضع برکناری ما اطلاعی نداشته و از سویی وقتی موضوع را به ایشان گفتم ایشان بسیار عصبانی شد.

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که با توجه به حکم مسئولیت جدید شما در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه استان و انتقال‌تان به شیراز استان فارس، آیا مشکلی برای حمایت از روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری نخواهید داشت؟ تصریح کرد: بزودی جانشین خودم را در این ستاد معرفی می کنم.

جهانبخش‌افزود: علاوه بر اینکه جانشین خودم را در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌کنم از سویی نیز 2 ماه مرخصی از محل کارم گرفته و برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی فعالیت انتخاباتی خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه تمامی تلاش خود را بری پیروزی"روحانی" در انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری بکار می‌گیرد، ادامه داد: برکناری اینجانب از مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به حساب فعالیت انتخاباتی برای رئیس جمهور نمی گذاریم و گله ای نیز نداریم.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، زمان آئین تودیع و معارفه خود را روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی عنوان کرد.

جهانبخش گفت: هدف و تلاش‌های ما پیروزی روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری است و به موضوعاتی چون برکناری و مسئولیت فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز