خبرگزاری کار ایران

ابتکار مطرح کرد:

پس از برجام یکهزار و 700 محیط‌ بان دوره‌ های تخصصی را طی کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۷۶

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: یکهزار و 700 محیط‌ بان پس از برجام دوره‌ های تخصصی حوزه کاری خود را در 70 کارگاه آموزشی بین ‌المللی در ایران گذرانده اند.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایلنا درخرم آباد، معصومه ابتکار در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: آموزش محیط بانان از اولویت های سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر و امید بوده است که در این راستا 700 نفر یا به کشورهای دیگر اعزام شده اند و یا این دوره ها در ایران برگزار شده است. 

وی اظهار داشت:  مشکلات زیست محیطی در این دوره اغلب جنبه ملی و بین المللی پیدا کردند و از ابتدا موضوع محیط زیست به صورت جدی در میان همه فعالیت های دولت مدنظر قرار گرفت و طی سه سال و نیم گذشته بیشتر برنامه ها، شعارها و اهداف حوزه محیط زیست تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست در دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای پیدا کرده است، گفت: مشکلات محیط زیست از ابتدای دولت تدبیر و امید در اولویت قرار گرفت و دولت یازدهم با برنامه های زیست محیطی سالم روی کار آمد. 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: ضرورت رشد اقتصادی همراه با حفاظت محیط زیست مهم بوده و نقش سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه سنگین است. 

ابتکار تصریح کرد: در همه فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات توسعه ای و زیرساختی، گردشگری و صنعتی نباید به محیط زیست لطمه ای وارد شود. 

وی با بیان اینکه در سه سال و نیم گذشته اقدامات مطلوبی در راستای بهبود ساختار معیشتی محیط بانان انجام شده است، افزود: در راستای برگزاری دوره های آموزشی ویژه محیط بانان، اختصاص تجهیزات و امکانات و میزان اضافه کار و ساعات کار محیط بانان گام های خوبی برداشته شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز