خبرگزاری کار ایران

ربیعی ‌در جلسه ستاد ‌اقتصاد مقاومتی گلستان:

دروغ به فقرا از بدترین دروغ‎هاست/عهد کردیم براساس عقلانیت کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۳۳

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: خداو ند به ما کمک کند و هرگز به مردم دروغ نگوییم؛ دروغ به فقرا بدترین دروغ‎هاست و ما هرگز در کوتاه مدت کاری که به زیان کشور باشد، انجام نخواهیم داد.

به گزارش ایلنا، دکتر ربیعی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان گلستان گفت: به دنبال این هستیم که استان را به سمت موضوع گردشگری سوق دهیم و موضوعاتی که می‎توانند به بوم‎گردی تاثیرگذار باشد را دنبال کنیم.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: صنایع دستی و پوشاک می‎تواند در استان گلستان مورد توجه قرار گیرد و امید داریم با توجه به اینکه بودجه اشتغال را در اختیار داریم گام‎های خوبی در این راستا داشته باشیم.

دکتر ربیعی اظهار داشت: ما به جاده‎های بزرگ و پتروشیمی نیاز داریم و آن چیزی که زندگی مردم را تغییر می‎دهد را باید در کشور در نظر بگیریم.

وی گفت: نرخ بیکاری 2 درصدی کار ساده‎ای نیست و متاسف هستم که عده‎ای آماری که بیش از 50 سال مورد اعتبار بوده را مورد شک و تردید قرار می‎دهند و برش‎های شک و تردید به آمار می‎زنند.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در استان گلستان 56 هزار شغل ایجاد کردیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دکتر ربیعی  افزود: آرزو دارم که خداوند متعال به ما کمک کند که از فقر و رنج مردم کم کنیم و آن چیزی که شایسته ملت ایران است، برسیم.

وی گفت: امید داریم تکاپوی خوبی در جامعه ایجاد کنیم و در کنار این تکاپو برنامه‎ها را به جلو ببریم و بتوانیم آینده خوبی برای کشور رقم بزنیم.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما اقدامت خوبی در طی 3 سال داشتیم، افزود: تخت‎های بیمارستانی، افزایش اعتبار دفترچه‎های روستایی به بیش از 500 برابر از خدماتی است که اتفاق افتاده است.

دکتر ربیعی اظهار داشت: همه دولت‎ها زحماتی کشیدند اما دولتی که کم صداست تنها با نشستن نتوانسته اقداماتی را پیش ببرد.

وی گفت: خداو ند به ما کمک کند و هرگز به مردم دروغ نگوییم؛ دروغ به فقرا بدترین دروغ‎هاست و ما هرگز در کوتاه مدت کاری که به زیان کشور باشد، انجام نخواهیم داد.

دکتر ربیعی گفت: عهد کردیم براساس عقلانیت کار کنیم و از خدا درخواست داشتیم که به ما توان بیشتری بدهد و ما به دنبال این نیستیم که عقب‎رفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید به جامعه امید بدهیم و این امید به خاطر رهبری، نظام و ولایت است، گفت: ما برای نظام جمهوری اسلامی باید سرمایه جامعه را افزایش بدهیم و باید کاری کنیم که دیگران به ما در آینده بگویند درست کار کردیم.

وزیر تعاون با بیان اینکه از هیچ کوششی برای اینکه کسی کار بهتری انجام بدهد نباید دست بکشیم، گفت: امید داریم به برکت خون شهدا بتوانیم به مردم خدمت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز