خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی مطرح کرد:

منتظر حضور همه جوانان و رای اولی‌ها پای صندوق رای هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۶۶

فرماندار شهرستان بندرانزلی در همایش بزرگ دانش آموزان رای اولی‌ گفت: منتظر حضور همه جوانان علی‌الخصوص رای اولی‌ها پای صندوق رای هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در همایش بزرگ دانش آموزان رای اولی‌ طی سخنانی ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد:‌ جوانان این مرز و بوم همواره طلایه داران ایثار و شهادت و پیش قراولان تولید ، علم و اقتصاد در جامعه بوده و نقش اساسی در تعیین سرنوشت خود دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین جایگاه جوانان در نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگاهی ویژه خواند و افزود: شرکت در انتخابات یک مسئولیت خطیر سیاسی است و با انتخاب رییس جمهور انتظارات خود را از نحوه اداره کشور در عرصه های مختلف سیاست های داخلی و خارجی ، اجتماعی و اقتصادی و غیره اعلام می کنیم .

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان این مطلب که منتظر حضور همه جوانان علی‌الخصوص رای اولی‌ها پای صندوق رای هستیم افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، عزت ، افتخار و سربلندی کشور در عرصه جهانی را به دنبال داشته و از جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی و همچنین جامعه فرهنگی استان انتظار می رود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی انقلابی در جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای اهتمام داشته باشند.

میرشمس مومنی‌زاده در پایان ضمن تاکید بر اهمیت حضور فعالانه و حداکثری مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز بسیار با اهیمت دانست و خاطرنشان کرد: با انتخاب اعضای شوراها به عنوان مدیران محلی شهر و روستا میزان علاقه مندی و تعصب خود را نیز نسبت به آینده شهر و روستای محل زندگی خود بیان می کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز