خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

نخستین جشنواره جوان برتر روستایی به میزبانی سقز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۷۶

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: نخستین جشنواره جوان برتر روستایی سقز با حضور چشمگیر مردم و مسئولان استان و شهرستان به میزبانی روستای رنگه ریژان در بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جشنواره در یک هوای بهاری با استقبال چشمگیر و خوب مردم روستاهای تابعه سقز و همچنین مسئولان شهرستان و استان روبرو شد.

فرماندار سقز، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای اهداف جشنواره و توجه ویژه و فغالیت های انجام شده دولت در جهت شور و نشاط در میان روستاها به سخنرانی پرداختند.

در این جشنواره سرودهای آئینی، بازی های بومی محلی ، رقص و موسیقی های محلی ، تئاتر، مسابقات جوراب بازی و طناب کشی به معرض نمایش گذاشته شد.

همچنین 15 غرفه نمایشگاهی در بخش های صنایع دستی، ادوات کشاورزی، غذاهای محلی، عکس و اختراعات جهت بازدید مسئولان و عموم مردم برپا شده بود.

در پایان جشنواره از 10 جوانان برتر در زمینه های باغداری، کشاورزی، ورزشی، علمی و همچنین از دهیاران نمونه چهار بخش سرشیو، امام، زیویه، مرکزی و تیم ها و غرفه های برتر نیز تقدیر به عمل آمد.

نخستین جشنواره جوان برتر روستائی سقز به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان استان، اداره ورزش و جوانان و انجمن همیار جوان روستایی شهرستان، فرمانداری ، بخشداری ها و دهیاری های سرشیو، زیویه، امام و مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز