خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دولت گذشته اعتقادی به احزاب نداشت/احتمال انسجام اصولگرایان نزدیک به صفر است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۰۴

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در گیلان گفت: دولت گذشته اعتقادی به احزاب نداشت اما در دولت تدبیر و و امید احزاب توانستند آزادانه فعالیت کنند.

علی بزرگ بشر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، در تشریح عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم نبست به دولت قبل هم از لحاظ سیاست داخلی و هم خارجی و همچنین انضباط اقتصادی تفاوت های آشکاری دارد.

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در گیلان بیان داشت: در بحث ارتباط با جهان و سیاست های خارجه، موفقیت برجام در تاریخ ایران بسیار کم نظیر بوده که در رفع تحریم ها تاثیرات بسزایی داشته است و اکنون شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

بزرگ بشر ادامه داد: در دولت گذشته تنها اتفاقی که افتاد این بود که درهای دنیا بروی ایران بسته شد و دولت تدبیر  و امید توانست دوباره این درها را بسوی ایران باز کند.

وی با اشاره به بحث انظباط مالی و اقتصادی در دولت روحانی گفت: دولت یازدهم در بحث انظباط مالی و اقتصادی به تولیدات داخلی توجه بیشتری کرد و از واردات بی رویه جلوگیری کرد و بیشتر اتکای کشور را به بحث صادرات اختصاص داد.

این فعال اصلاح طلب به حقوق شهروندی و آزادی های احزاب اشاره کرد و افزود: دولت گذشته اعتقادی به احزاب نداشت اما در دولت تدبیر و و امید احزاب توانستند آزادانه فعالیت کنند ،تسلیم نشوند و خانه احزاب را مجددا تشکیل دهند.

وی همچنین در رابطه با امکان انسجام اصولگرایان در انتخابات پیش رو اظهارکرد: احتمال این انسجام نزدیک به صفر بوده و این اتفاق بیشتر شبیه به معجزه است.

بزرگ بشر با اشاره به حمایت اصلاح طلبان از روحانی اذعان داشت: در شرایط کنونی اصلاح طلبان نقش اساسی و محوری در دولت یازدهم داشتند و قصد عبور از  روحانی را ندارند و پشت او می ایستند و این فرصت را به وی می دهند که عملکرد اقتصادی و سیاسی خود را در دولت دوازدهم بهبود ببخشد.

وی در خصوص ورود احمدی نژاد به انتخابات پیش رو  گفت: کسانی که احمدی نژاد را می شناسند این خبر برای شان آنقدر عجیب نبود، هر چند که وی با بی توجهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دست به کاری خطرناک و جسورانه زده است، با این اوصاف بدنه اصولگرایان اکنون در حال اعتراف هستند که احمدی نژاد چیزی که واقعا ندارد بحث ولایت پذیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز