خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

نگرش مادی در تکریم معلم، اجحاف در حق این قشر بلندپایه است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۹۲

استاندار زنجان گفت: در تجلیل از مقام معلم باید ملاک های مادی را کنار بگذاریم زیرا جایگاه معلم فراتر از بحث های مادی است.

به گزارش خبرنگار از زنجان،  اسدالله درویش‌امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش در استانداری زنجان اظهار کرد: امروز از سوی امام(ره) به نام روز ارتش نامگذاری شده؛ آن روزها نظام جمهوری اسلامی مستقر شده بود و ایادی استکبار به دنبال پس گرفتن حکومت بودند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های معاند از فضای به وجود آمده و ارتش آسیب‌دیده اوایل انقلاب دنبال ضربه زدن به این نظام بودند، گفت: امام(ره)در حمایت از ارتش، 29 فروردین را به نام ارتش نامگذاری کرد و که همین مساله موجب شد تا ارتش جان تازه ای به خود بگیرد.

مقام عالی استان به پیکر آسیب دیده ارتش در اوایل انقلاب و وابستگی برحی از سران ارتش به جریانات قبل از پیروزی انقلاب که در زندان بودند اشاره کرد و افزود: امروز شاهد حضور ارتش قدرتمند و با صلابت هستیم و در مرحله ای هستیم که ارتش د بومی سازی ادوات نظام و مود نیاز موفق بوده است و امروز با حمایت نیروهای مسلح در عرصه های بین المللی با قدرت حضور پیدا کردیم.

درویش امیری در بخش دیگر از سخنان خود از تفویض اختیار وزارتخانه آموزش و پرورش به استان ها به عنوان یک کار پسندیده یاد کرد و افزود: شورای آموزش و پررش استان در تحقق کامل این دستورالعمل در کنار این دستگاه خواهد بود.

استاندار زنجان به فرصت مناسب برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از امروز تا ابتدای سال تحصیلی جدید برای تفویض اختیار نیروها استفاده کنید تا توزیع متناسب با نیاز مدارس داشته باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای تعلیم و تربیت بالاخص شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تجلیل و تکریم از معلمان نباید از دید مادی باشد چرا که جایگاه معلم فراتر از مسائل مادی است.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه باید از معلم عزتمندانه تجلیل شود، خاطرنشان کرد: پافشاری روی منزلت جامعه فرهنگی لازم است چرا که اکثریت جامعه را معلم را به عنوان فرد امین خود بداند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز