خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان خبرداد:

دانشگاه کاشان در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور/ اخذ مجوز کانون گل محمدی و گیاهان دارویی

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۸۲۱

رئیس دانشگاه کاشان از قرار گرفتن این دانشگاه در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور خبرداد و گفت: با قرارگرفتن دانشگاه کاشان در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور زمینه جذب بیشتر دانشجویان خارجی برای تحصیل در این دانشگاه فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس زراعت درجمع خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه طی چند سال گذشته با بیان اینکه دانشگاه کاشان در سال92 در رتبه بیست و پنجم دانشگاه‌های برتر کشور قرار داشت، گفت: به نظر اکثر کارشناسان علمی جهان و کشور ارتقاء 16 پله دانشگاه کاشان طی سه سال گذشته یک پدیده بسیار بی‌نظیر است که باعث افتخار شهر کاشان است. 

زراعت همچنین از قرارگرفتن این دانشگاه در سطح دو کشور طی 8 سال گذشته را از دیگر افتخارات این دانشگاه برشمرد و گفت: اختصاص اعتبارات خاص و الگو قرارگرفتن این دانشگاه برای دیگر دانشگاه‌های کشور مهمترین مزیت قرارگرفتن دانشگاه کاشان در سطح دو است.

وی، با بیان اینکه دانشگاه کاشان برای سومین سال متوالی براساس پژوهش‌های بین المللی جزء یک درصد  دانشگاه‌های برترجهان قرار گرفت، گفت: دکتر اشرفی، پرفسور رضایی، پرفسور صلواتی و دکتر سعادتمندی از این دانشگاه به عنوان چهار دانشمند برتر بین‌المللی‌جهان انتخاب شدند، ضمن اینکه پرفسور صلواتی جوان‌ترین و پرکارترین دانشمند جهان شناخته شد .

زراعت،ازحضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاون علمی ریاست‌جمهوری کشورمان به منظور افتتاح دانشکده مرکز نوآوری و فناوری پروژه‌های آموزشی، مرکز رشد شهرستان آران و بیدگل و راه‌اندازی قطب بازی‌های رایانه‌ای کشور هفته آینده در این دانشگاه خبرداد. 

وی از اخذ مجوز کانون گل محمدی و گیاهان دارویی از طرف معاون فناوری ریاست جمهوری به دانشگاه کاشان خبرداد وگفت: از هفت کانون علمی‌کشور دو تا از این کانون‌ها به نام‌های‌کانون فرش و گل محمدی و گیاهان دارویی به شهرستان کاشان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز