خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خراسان رضوی:

دولت یازدهم اقتصاد به گل نشسته و روابط خارجی را اصلاح کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۲۷

یک فعال سیاسی ضمن اشاره به شرایط نابسامان حاصل از دولت نهم و دهم گفت: دولت تدبیر و امید ضمن احیاء زیرساخت‌های از بین رفته در دولت احمدی‌نژاد، اقتصاد و روابط خارجی کشور را اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهندس حسین امینی سه شنبه شب در نشست تخصصی "ثبات اقتصادی بر مدار اعتدال" که در حزب اعتماد ملی خراسان رضوی برگزار شد، انتخابات سال 96 را یکی از مهم ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات یک امر ضروری است، اگر نمی خواهیم شرایط گذشته مجددا تکرار شود باید همه تلاش کنند تا وضعیت رو به رشد فعلی کشور ادامه پیدا کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: حضور پرشور مردم می تواند زمینه رشد و توسعه کشور را بیش از گذشته فراهم کند.

وی افزود: احیاء زیرساخت های ازبین رفته در دولت قبل، اصلاح روابط خارجی با کشورهای مختلف دنیا و اقتصاد به گل نشسته کشور از رویکردهایی بود که در ابتدای دولت تدبیر و امید به صورت ویژه به آن ها توجه شد.

امینی در خصوص دیگر اقدامات دولت یازدهم عنوان کرد: بازگرداندن شان و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، از بین رفتن تحریم های ظالمانه، کنترل اقتصاد لجام گسیخته، ایجاد یک فضای آرام برای فعالیت های اقتصادی و سیاسی از رویکردهای ارزشمندی است که طی سال های اخیر دنبال شده است.

امینی تصریح کرد: مردم بازرسی های بدنی و رفتارهای ناشایست کشورهای مختلف را به دلیل شرایط بد سیاسی با ملت فراموش نکرده اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: متاسفانه بداخلاقی سیاسی که به عنوان میراثی از دولت گذشته شناخته می شود امروز به عنوان یک فرهنگ فراگیر تبدیل شده و برخی از نامزدهای انتخاباتی در این مسیر گام بر می دارند.

وی گفت: فعالیت های احزاب برای حضور پرشور مردم در انتخابات امری ضروری است و فعالان سیاسی و تشکل های مدنی می توانند نقش بسیار مهمی را در حوزه ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ایفا کنند.

امینی خاطرنشان کرد: نگاه دولت یازدهم نسبت به احزاب نیز قابل تقدیر بوده است و در همین راستا تلاش شده تا احزاب بتوانند نقش موثرتری را در حوزه فعالیت های مدنی ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز