خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

استقرار گمرک در مرز سیرانبند بانه میزان اشتغال را افزایش می دهد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۶۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارکردستان، صادرات از طریق مرز سیرانبند را مهم ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون به صورت معمول 400 نفر از محل این مرز امرار معاش می کنند و با استقرار گمرک در این مرز بر تعداد اشتغال موجود به میزان قابل توجهی افزوده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی با بیان این مطلب افزود: بازگشایی مرز سیف سقز از نظر شورای تامین شهرستان بلامانع است و انجام این کار مساعدت دولت را می طلبد.

وی ادامه داد: بازگشایی این مرز عامل مهمی در ایجاد اشتغال وبهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

فیروزی همچنین توجه به موضوع صادرات از طریق مرز سیرانبند بانه را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون بصورت معمول 400 نفر از محل این مرز امرار معاش می کنند و با استقرار گمرک در این مرز برتعداد اشتغال موجود به میزان قابل توجهی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه لازم است جهت تسریع در توسعه و ایجاد زیرساخت ها همه امور به سازمان حمل ونقل پایانه ها در این مرز واگذار شود گفت: این امر در بهبود شرایط وتکمیل زیرساخت ها نقش موثری خواهد داشت.

وی همچنین به نیاز 15 میلیارد تومانی مرز باشماق برای تکمیل و توسعه زیرساخت های مورد نیاز اشاره کرد و افزود: توسعه و تجهیز مرز باشماق ظرفیت صادراتی ما را به میزان قابل توجهی افزایش و شرایط بهتری را برای رقابت با کشور ترکیه در بازار اقلیم فراهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز