خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد:

صادرات محصولات لرستان به 31 کشور جهان

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۷۰۶

استاندار لرستان از صادرات محصولات این استان به 31 کشور جهان و رشد 30 درصدی صادرات در سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در دیدار با سفرای کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان، اظهار کرد: محصولات لرستان به 31 کشور جهان صادر می‌شوند و پیش‌بینی ما برای سال 96 رشد 30 درصدی صادرات از استان است. 

بازوند با بیان این‌ که صادرات لرستان در سال 95، 21 درصد رشد داشته است، افزود: روابط ما با کشورهای خارجی در سطح بسیار خوبی است و پس از برجام میل به سرمایه‌گذاری در لرستان افزایش چشم‌گیری داشته است.
 
وی با اشاره به این‌ که کشورهای خارجی 12 میلیارد دلار در استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تصریح کرد: شرایط استان لرستان در زمینه منابع آبی٬ خاکی هم‌چنین زمین حاصلخیز بسیار عالی است که همین امر موجب سرمایه‌گذاری کشورهایی مانند هلند در ایجاد شهرک گلخانه‌ای در مجتمع کشت و صنعت لرستان شده است.
 
استاندار لرستان اضافه کرد: ظرفیت‌های گردشگری لرستان باعث تبدیل شدن این استان از معبر به مقصد گردشگری شده است که در همین رابطه سرمایه‌گذاران فراوانی نسبت به حضور در این حوزه اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
بازوند یادآور شد: برنامه‌های توسعه اقتصادی در استان لرستان کاملاً هم جهت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و این دیدارها و جلسات در سالی اتفاق می‌افتد که مزین به نام اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل است و این یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم به یک جهش بزرگ در عرصه اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز