خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبرداد:

3 نامزد شورای شهر یاسوج رد صلاحیت شدند/ 2 نامزد انصراف دادند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۸۹

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از ردصلاحیت سه نامزد شورای شهر یاسوج مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدمحمدکاظم نظری" در نشست رسانه‌ای با اشاره به تایید صلاحیت شوراهای شهر ، اظهار داشت: از مجموع ۲۴۵ پرونده ارجاعی به هیأت اجرایی ۲۴۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از ۲۴۵ نفر کاندیدای شورای شهر 2 نفر انصرافی داشتیم و سه نفر رد صلاحیت شدند، خاطرنشان کرد: 2 نفر از سه نفر رد صلاحیت شده شورای شهر در بویراحمد به دلیل نواقص مدارک تحصیلی بوده و یک نفر دیگر نیز رد صلاحیت شد.

نظری گفت: بنا به روزشمار هیأت نظارت در خصوص شوراهای شهر و روستا امروز دوم اردیبهشت‌ماه تایید صلاحیت افراد به آن‌ها اعلام شد.

وی از تمامی کاندیداهای شهر و روستا خواست تا مر قانون را رعایت کنند و از هرگونه بی اخلاقی در تبلیغات و نشست‌ها و دیدارها خودداری کنند.

فرماندار بویراحمد، تعداد افراد ثبت‌نام شده در شوراهای روستایی را هزار ۲۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار ۱۶۰ نفر تایید صلاحیت شدند که ۳۴ نفر رد صلاحیتت شدند و ۲۱ نفر نیز انصراف دادند.

نظری گفت: معترضان تایید صلاحیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۶ اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.

وی افزود: نتیجه رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیات مرکزی نظارت و اعلام نتیجه قطعی ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز