خبرگزاری کار ایران

عباسعلی جابری:

وحدت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی قم در کشور نمونه است

رئیس مجمع نمایندگان کارگری استان قم گفت: سال‌های اخیر شاهد وحدت و هماهنگی میان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی قم بودیم که برآیند آن، ارتقای جایگاه قم میان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عباسعلی جابری عصر امروز در نشست‌خبری آغاز هفته کارگر که در محل سالن اجتماعات خانه کارگر قم برگزار شد، ضمن بیان عملکرد و اهداف این مجمع اظهار داشت: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط مجمع کارگران استان قم برگزاری کلاس‌های آموزشی با توجه به قانون کار و با دعوت از اساتید مجرب برای آموزش کارگران در حوزه‌های مختلف کاری است.

رئیس مجمع نمایندگان کارگری استان قم افزود: همچنین معرفی نمایندگان جامعه کارگری به مراجع حل اختلاف جهت دفاع از کارگران که در این زمینه پرونده دارند، انتقال مشکلات جامعه کارگران استان قم به مسئولان کشوری و حضور فعال در مراسم‌های ملی و مذهبی از مهمترین اقدامات همیشگی این مجمع است.

جابری با اشاره به هماهنگی و وحدت جامعه کارگری و کارفرمایی در استان قم گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد یک وحدت و هماهنگی میان تشکل های کارگری و کارفرمایی قم بودیم که برآیند آن، ارتقای جایگاه قم در میان تشکل های کارگری و کارفرمایی کشور شده است.

کد خبر : ۴۸۱۶۷۰