خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

برگزاری 7 برنامه متنوع باهدف نشاط و امید جوانان در کردستان/ رشد 400 درصدی تعدادی از شاخص های حوزه جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۳۷

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری 7 برنامه متنوع فرهنگی باهدف نشاط و امیدجوانان درکردستان خبر داد و گفت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان استان در تعدادی از شاخص های تعیین شده رشد 400 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با بیان این مطلب افزود: در راستای نشاط و امید در جوانان جشنواره های متنوعی در استان کردستان برنامه ریزی شده است که از فروردین ماه آغاز تا اواخر اردیبهشت در کردستان اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره ها با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود. رضایی اظهار داشت : نخستین جشنواره تحت عنوان جوان برتر روستائی به میزبانی روستای رنگه ریژان شهرستان سقز با حضور چشمگیر مردم و مسئولان استان و شهرستان در روز 22 فروردین ماه برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در همین راستا همایش موسیقی فولکلور کوردی روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه با حضور جوانان و سازمان های مردم نهاد در سنندج نیز انجام خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: جشنواره نشاط و امید جوانان در روزهای 10، 14، 16 و 20 اردیبهشت ماه به ترتیب در شهرستان های بانه، سروآباد، سنندج و کامیاران به صورت منظم و پرشور با همکاری سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود. وی در ادامه به آئین تجلیل از جوانان برتر اشاره کرد و گفت: روز 19 اردیبهشت ماه از جوانان برتر دستگاه های موفق حوزه اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی هنری فجر تجلیل خواهد شد.

وی افزود، با برگزاری این فعالیت ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را فراهم خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز