خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

ساماندهی فاضلاب 5 شهر گیلان در راستای اقتصاد مقاومتی طی 4 سال آتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۳۸

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان بهره‌مندی از ظرفیت بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت آسیا برای پروژه‌های فاضلاب 5 شهر استان را حائز اهمیت دانست و افزود: طی 4 سال آتی فاضلاب 5 شهر ساماندهی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین نشست هم اندیشی مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان درخصوص سیاست‌های راهبردی آبفای گیلان با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاونین، مدیران امور ، مدیران ستادی و روسای ادارات برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مجموعه کارکنان شرکت در سپری نمودن مشکلات سال 95 ، هدف از برگزاری این نشست را تصمیم گیری برای سال 1396 با مقتضیات جدید و امکانات پیش رو عنوان کرد.

وی وجود نیروهای متخصص و کارآمد را از افتخارات شرکت برشمرد و افزود: با تکیه بر علم و دانش و هوش کارکنان و برنامه ریزی با مقتضیات زمانی و آنالیز شرایط موجود و همچنین ترسیم نقشه راه به هدف خواهیم رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر تدوین برنامه های واقع گرایانه و قابل اجرا در حوزه معاونت ها تصریح کرد: توانمندسازی شرکت در تمامی ابعاد مهمترین هدف است و مهمتر از آن حوزه منابع انسانی است که با تلاش کارکنان شرکت به رشد و اعتلا خواهد رسید.

وی  افزود: توانمندسازی همکاران موجب توانمندسازی شرکت خواهد شد و آبفای گیلان نیازمند کارکنان فداکاری است که با در نظر گرفتن منافع جمعی به بالندگی و پویایی شرکت توجه داشته و در ارائه بهتر خدمات کوشا باشند.

 حسینی با بیان اینکه یکی از مشکلات شرکت عدم دقت در لوازم اندازه گیری است خاطرنشان کرد: با افزایش دقت در اندازه گیری خواهیم توانست محصول ارائه شده را بهتر محاسبه نمائیم تا بر درآمد شرکت افزوده گردد.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین یادآور شد: راهکار دیگر برای عبور از بحران ، کاهش پرت آب خواهد بود که موجب جذب درآمد بیشتر می شود و این موارد باید بعنوان شعار شرکت در سالجاری مدنظر قرار گیرد و برای رسیدن به این اهداف با جدیت تلاش نمود.

 حسینی بهره مندی از ظرفیت بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا برای پروژه های فاضلاب 5 شهر استان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: طی 4 سال آتی فاضلاب 5 شهر صومعه سرا، لنگرود، آستانه اشرفیه، لاهیجان و رودسر ساماندهی خواهد شد.

وی در پایان مجموعه کارکنان شرکت را خانواده بزرگ آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش جمعی و حرکت در قالب برنامه مناسب این شرکت می تواند جایگاه خود را در کشور ارتقاء دهد و شاهد رشد و اعتلاء شرکت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز