خبرگزاری کار ایران

کردستان نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‌ای دختر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۹۰

کردستان با کسب دو مدال طلا نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه‌ای دختر کشور شد.

به گزارش ایلنا، تیم استان کردستان در پایان رقابت های دو و میدانی نونهالان منطقه‌ای دختر کشور که در همدان برگزار شد توانست با کسب 4 طلا، 3 نقره و 1 برنز نایب قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

رقابت‌های دو و میدانی نونهالان منطقه‌ای دختر کشور در روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد.

این مسابقات در مناطق 6 گانه کشور برگزار می شود و دوندگان در ماده‌های 100 ، 400 ، 1500 متر، 100 متر بامانع، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان مسابقات دلنیا بیگم جانی دونده کردستانی در مواد 100 و 400 متر دو نشان طلا را کسب کرد، گلابتون زارعی در 100 متر بامانع و پرش طول برسکوی نخست ایستاد و دو مدال طلا را برگردن آویخت.

همچنین عسل محمودی در 100 متر با مانع، صدف اقاجانی در 400 متر و آرینا نیک خواه در بخش پرتاب نیزه 3 مدال نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند و هستی ثمری دیگر دونده استان نیز در ماده 1500 متر نشان برنز را از آن خود کرد.

تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری پرستو احمدی با کسب 4 طلا، 3 نقره و 1 برنز نایب قهرمانی مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه ای دختر کشور را بدست آورد.

از هر منطقه نفرات اول و دوم به مسابقات بهترین دوندگان نونهال کشور که تیرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز