خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار:

تکریم جامعه فرهنگیان باید از روی اعتقاد باشد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۱۱

فرماندار رودبار با بیان اینکه معلمی اندیشه و تفکر است، افزود: از آنجاکه معلمان برای کار خویش قداست و ارزش قائلند و با مسائل مادی در هم نمی‌آمیزند، تکریم آنان باید از روی اعتقاد صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلمان و فرهنگیان فرصت مناسبی برای ارج نهادن به این فرهیختگان دلسوز و پرتلاش است.

میرغضنفری با بیان اینکه معلمی اندیشه و تفکر است، افزود: از آنجائیکه معلمان برای کار خویش قداست و ارزش قائلند و با مسائل مادی در هم نمی آمیزند، تکریم آنان باید از روی اعتقاد صورت گیرد.

وی همچنین برگزاری جشنواره های اقدام پژوهی و جابربن حیان و مسابقات آزمایشگاهی را جهت ارتقاء کیفی آموزش در آموزش و پرورش مطلوب دانست و گفت: تؤام با اهتمام و تلاش دولت تدبیر و امید در بخش کیفی و کمی آموزش، ایجاد انگیزه و نشاط علمی و پژوهشی در بین دانش آموزان را حتما" باید مد نظر قرار دهیم.

فرماندار رودبار با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: زحمات، همکاری و همیاری مجموعه آموزش و پرورش هم از نظر نیروی انسانی و هم در اختیار قرار دادن اماکن آموزشی در امر انتخابات ستودنی است.

وی انتخابات را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره ایثارگریها و جانفشانیها و پایمردیهاست دانست و خاطر نشان کرد: در راستای تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب، همه ما با هر سلیقه و تفکر سیاسی که داریم باید مشارکت گسترده و حماسه حضور را در پای صندوق های اخذ آراء روز بیست و نهم اردیبهشت رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز