خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از تراکم بی‌رویه و نمادهای تکراری و من درآوردی در شهرها

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۳۰

مقام‌عالی دولت در استان با بیان اینکه اصرار بر کیفیت، عمر و استاندارد پروژه‌ها مهم است، گفت: باید با اجرای ضوابط درست از تراکم بی‌رویه و نمادهای تکراری و من درآوردی پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، اسداله درویش امیری با بیان اینکه دولت وارث یک شرایط نا مناسب در حوزه عمرانی کشور است،  گفت: پروژه‌های عمرانی نا تمام زیادی در سطح کشور داریم .

استاندار زنجان شرایط و وضعیت پروژه‌های عمرانی کشور و استان را باعث تاسف عنوان کرد و گفت: 61 طرح فاقد مطالعه داریم که حتی بخش خصوصی هم تکمیل آنها را به عهده نگرفته است.

مقام عالی استان ادامه داد: دولت برای عبور از چنین شرایطی تصمیم بر اتمام برخی پروژه‌های نا تمام دارد که مشارکت بخش خصوص  می تواند موثر باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای طرح موفق هادی روستایی در کشور و استان گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای استان مطلوب بوده است.

وی، تعداد روستاهای مطالعه شده را 730 روستا عنوان کرد و گفت: این طرح در  347 روستا بالای 40 درصد اجرا شده و 130 روستا در حال اجراست و 100 روستا نیز برای سال‌جاری اجرایی می‌شود.

استاندار زنجان، نوسازی واحدهای روستایی را با تسهیلات بالغ بر 49 میلیارد تومان حائز اهمیت عنوان کرد و یادآورشد: سال‌جاری 56 میلیارد برای این منظور اختصاص داده شده است.

درویش امیری، رقم افزایش این مبالغ را در مقایسه با سال‌های قبل دو برابر عنوان کرد و گفت: شاهد اقداماتی چشمگیر در بخش گازرسانی روستاهای استان بودیم.

وی،  دو خطه کردن راه‌آهن زنجان قزوین و تبریز را در سال‌های اخیر با پیشرفت 35 درصدی در قطعه اول و تکمیل قطعات بعدی  را مهم دانست و گفت: در صدد اتمام این پروژه در سال جاری خواهیم بود.

استاندار زنجان با اشاره به رفع مشکلات پروازی استان زنجان نیز گفت: داشتن خط آهن مدرن و خط پروازی برا استان مهم است.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه اصرار بر کیفیت، عمر و استاندارد پروژه‌ها مهم است، گفت: باید با اجرای ضوابط درست از تراکم بی‌رویه نمادهای تکراری و من درآوردی پرهیز کرد.

استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه شهرداری به تنهایی قادر به توسعه شهر نیست، گفت: باید به سمت استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی بدون حسادت و خست پیش رفت.

درویش‌امیری در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی نیز باید برای احداث پارکینگ اختصاصی دستگاه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز