خبرگزاری کار ایران

شکوری‌راد:

ملت ایران به دوره‌ای که کمترین شادی مردم، جرم انگاری شود برنمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۳۳

دبیر کل حزب اتحاد ایران اسلامی در خمین گفت: نگاه ما رو به آینده است؛ بنابراین به عقب بازنمی گردیم تا سازمان های مردم نهاد منحل شوند و مجددا فساد به وجودآمده و کمترین شادی مردم، جرم انگاری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شکوری راد گفت: ملت ایران در سال 92 حرکتی را آغاز کرده و در سال 94 نیز گام دوم حرکت خود را برداشتند. حال در سال جاری با پیروزی در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گام سوم را برخواهیم داشت؛ چرا که هر بار از آرمان ها و اصول انقلاب انحرافی حادث شده است، فرصتی به وجود آمده تا مردم آن را اصلاح کنند که این فرصت ها در انتخابات به دست می آید.

شکوری راد افزود: افرادی که نسبت به انتخابات ابراز بی تفاوتی کرده و می گویند «انتخابات چه دستاوردی برای ما داشته»، خوشبختانه امروز نمی توانند به مردم وعده و وعید دهند. مردم یک بار نتایج حاکمیت یک پارچه آنها را با عملکردهایشان دیده اند. آن ها نمی توانند به مردم وعده باغ سبز دهند؛ چرا که پس از به سر آمدن زمان حاکمیتشان، زمین سوخته تحویل دادند.

شکوری راد در خصوص عملکرد رئیسی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم، گفت: زمانی که دولت اصلاحات بر سر کار بود، جناب آقای «رئیسی»، رئیس بازرسی کل کشور بود. ایشان باید بیان کند در مدت هشت سال روی کار بودن دولت اصلاحات در کجا فساد وجود داشته است؟

نماینده مردم در مجلس ششم ادامه داد: در زمان ریاست آقای رئیسی در سازمان بازرسی کل کشور، این نهاد در اختیار مخالفان دولت اصلاحات بود و ایشان موظف بودند، مو را از ماست بیرون بکشند، اما چیزی دستگیرشان نشد و فسادی که بتوانند روی آن دست بگذارند، پیدا نکردند.

وی افزود: فساد در جایی شکل می گیرد که ناظر با مجری همسو باشد، در مدت هشت سال فعالیت دولت قبل، مردم حاکمیت یکپارچه آن ها را بر سه قوه کشور دیده اند و می دانند چه دستاوردهایی داشته است. نهادهای ناظر نباید همدل و همسو با نهادهای مجری باشند.

دبیر کل حزب اتحاد ایران اسلامی با اشاره به این که دستاوردهای دولت روحانی می بایست به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: در حال حاضر وقت آن رسیده تا مردم از دستاوردهای دولت آگاه شوند، مبادا فردی نداند دولت چه کرده است؛ چرا که عملکرد چهارسال گذشته آقای روحانی نوید کشوری ساخته شده در چهار سال آتی را می دهد.

شکوری راد ادامه داد: جبهه مخالف با برنامه های سازمان یافته ای، برنامه هایی را علیه دولت به اجرا می‌گذارد. به طور مثال خبری در فضای مجازی مبنی بر تعطیل فلان کارخانه تعطیلی منتشر شده بود، در حالی که این کارخانه پنج سال پیش تعطیل شده بود و آنها اکنون خبرش را منتشر می کنند. هم چنین پس از افتتاح فازهای عسلویه، در روزنامه کیهان تیتر می زنند: «عکس گرفتن با دستاورد پیشینیان»؛ در صورتی که در دولت فعلی انجام شده است.

وی افزود: دولت قبل با سیاست گذاری های غلط، ساختمان سازی های  بی کیفیت بسیاری (که منابع مالی آن توسط بانک مرکزی به مردم تحمیل می شد) را آغاز کرد و در برابر واگذاری این ساختمان ها به مردم، هزینه ای چند برابر دریافت کرد. پول نفت را تحت عنوان یارانه به مردم می دادند؛ ولی ارزش پولشان را از جیب مردم می گرفتند. این مساله، خود فساد و عوام فریبی است که همگان شاهد آن بودند.

شکوری راد با بیان این که در دولت احمدی نژاد تبعیض بسیاری انجام شد، اظهار داشت: در آن دولت سه هزار بورسیه با تبعیض های بسیار به برخی دانشجویان داده شد و افراد بسیاری در اداره ها مشغول فعالیت شدند؛ در حالی که نیازی به آنها نبود. مداحان و نوحه خوان ها در شهرداری استخدام شدند و بدون آن که کار خاصی کنند، حقوق دریافت می کردند. این تبعیض های گسترده سبب شد تا عده ای از جوان هایی که پا به عرصه کار گذاشته بودند، دچار مشکلات عدیده ای شوند.

وی ادامه داد: پایه رکودی که در زمان احمدی نژاد گذاشته شد، سبب کاهش سرمایه گذاری ها در زمان حال شده است.دولت روحانی توانسته در سال سوم فعالیت دولت خود، 700 هزار شغل ایجاد کند، در صورتی که کشور سالانه به ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل نیاز دارد. این کار تنها با افزایش سرمایه گذاری محقق خواهد شد.

دبیر کل حزب اتحاد ملت افزود: برای جبران عقب افتادگی هشت ساله دوران مدیریت اصولگرایان، می بایست جذب سرمایه گذاری خارجی انجام شود. البته جذب سرمایه گذاری خارجی نیازمند ثبات اقتصادی است و برای این ثبات باید مناسبات بین المللی تنظیم باشد.

شکوری راد بیان داشت: بعد از توافق هسته ای، سرمایه گذاران خارجی به ایران آمدند. اما آنقدر هیاهو کردند که آنها را از سرمایه گذاری ترساندند. در حال حاضر آقای روحانی تنها کسی است که بیشترین کفایت را برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد؛ چرا که ایشان تبحر و اعتبار لازم برای این امر را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز