خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس مطرح کرد:

رشد قابل توجه شاخص‌های زیربنایی در دولت یازدهم/ دولت تدبیر وارث طرح‌های نیمه‌کاره و بدون کارشناسی گذشته بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۰۳

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با اشاره به رشد قابل توجه شاخص های زیربنایی در دولت یازدهم گفت : این اقدامات در حالی انجام شد که دولت یازدهم وارث طرح های نیم کاره بسیاری از گذشته بود.

به گزارش ایلنا از لنگرود، مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به 17 روستای بخش اطاقور این شهرستان با قدردانی از خدمات دولت یازدهم و استاندار گیلان اظهار داشت: محمدعلی نجفی به مسائل استان به خوبی واقف بوده و در کمال آرامش و امنیت و دوستی کارهای بزرگی در گیلان با مدیریت وی در حال انجام است .

نماینده لنگرود به رشد قابل توجه  شاخص های زیربنایی در دولت یازدهم از جمله آبرسانی و گازرسانی روستایی اشاره کرد و گفت : این اقدامات در حالی انجام شد که دولت یازدهم وارث طرح های نیم کاره بسیاری از گذشته بود که بدون منطق و کارشناسی کلنگ زنی شد .

وی افزود : بسیاری از استان های دیگر از نحوه اجرای پروژه های عمرانی استان به عنوان الگو بهره می‌گیرند .

گفتنی است، فاز نخست مجتمع آبرسانی سردار شهید املاکی در اطاقور شهرستان لنگرود عصر امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این طرح در فاز نخست 3500 نفر در 17 روستای اطاقور از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز