خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد میرسلیم در گیلان:

“جمنا”برای شورای‌شهر رشت برنامه عملیاتی ندارد/ میرسلیم برای کناره‌گیری تعهدی به جمنا نداده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۱۵

رئیس ستاد میرسلیم در گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شوراها برنامه عملیاتی ندارد، بیان داشت: حزب موتلفه استان به ترغیب برخی از جهت خروج و حمایت برخی دیگر از نامزدهای شورای شهر و روستا می پردازد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن کربلایی در نشست ستاد میرسلیم در گیلان ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: انتخابات یک تکلیف و یک کاردینی است که مردم بتوانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان افزود: دولت فعلی تمام خواسته های مردم را رفع نکرده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ورود کنیم.

کربلایی‌عنوان کرد: حزب موتلف در کشور ٢٠٠ دفتر دارد که از طرف اعضا با نظرسنجی جناب آقای میرسیلم انتخاب شدند که در  اولین قدم زندگی نامه ایشان در نمازجمعه رشت توزیع شد.

کربلایی در ادامه بیان کرد: دبیران حزب ما با نام حزب موتلفین در شهرستان ها بعنوان رئیس ستادها حضور دارند و در ١٠ شهرستان دفتر مستقل داریم که در مکان هایی که فاقد دفتر هستند درخواست حمایت همه جانبه می‌کنیم.

وی تصحیح کرد: همچنین بخشی از جوانان از طریق شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در گیلان در ادامه اذعان داشت:متاسفانه سازوکار در انتخابات شوراها درست نیست و همیشه ٣ نماینده در استان برای افراد تصمیم می‌گیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی‌استان‌گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شوراها برنامه عملیاتی ندارد، بیان داشت: حزب موتلفه استان به ترغیب برخی ازجهت خروج و حمایت برخی دیگر از نامزدهای شورا شهر و روستا می پردازد.

کربلایی با بیان اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به دلیل تفرقه بین آنان بود، گفت: هدف از تشکیل جمنا ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی و اصولگرا بود که میرسلیم با وجود عدم امضا و  دادن تعهد برای کناره گیری، پایبند به این اصول است.

وی به انتخابات دوره قبل اشاره کرد و گفت: در دوره قبل ١٥ نفر تایید شده بودند، دوسوم افراد رد صلاحیت شدند و براساس سفارش برخی افراد در ادامه مورد تایید قرار گرفتند و متاسفانه رای آوردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با انتقاد از عملکرد هیات نظارت استان گیلان و با اشاره به اینکه این حزب قصد دارد لیست ۲۰ نفره برای انتخابات شورای شهر رشت ارائه کند، گفت: این لیست متشکل از متخصصان شهرسازی، معماری، حقوق و افراد دارای تخصص‌های مربوط به توسعه و مدیریت شهری است.

کربلایی در پایان سخنان خود بیان کرد: در گذشته انتخاب شهردار با دولت بود اما اکنون می بینیم که در طول مدت کوتاهی چند شهردار عوض شد و شهردار فعلی هم اگر حمایت عده‌ای نبود تاکنون حذف شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز