خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت اصلاحات مطرح کرد:

به سفارتخانه‌ها حمله می‌کنند و می‌خواهند میلیون‌ها شغل ایجاد کنند/ در مناظره‌ها در مورد متروی تهران به مردم دروغ گفته شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۰۴۱

سخنگوی دولت اصلاحات گفت: با حمله به سفارتخانه‌ها روند جذب سرمایه‌گذاری در داخل کشور با مشکل روبه رو می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، عبدالله رمضان زاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه حزب اتحاد ملت خراسان رضوی اظهار داشت: همین که امروز بیماران هموفیلی به خاطر بیماری‌شان جان‌شان را از دست نمی‌دهند افتخار بزرگی برای دولت روحانی محسوب می‌شود. 

سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه امروز همه مردم ایران بیمه هستند و هزینه درمان از 70 درصد به زیر 35 درصد رسیده است، تصریح کرد: امروز بیماران کشور برای درمان نمی‌میرند و این موضوع مهمترین رویکرد برای دفاع از دولت روحانی است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش ما بر این باشد که همه پای صندوق‌های رای بیایند، خاطرنشان کرد: نتیجه شکست در انتخابات سال 84 روی کارآمدن یک سیستم خاص بود که باعث به وجود آمدن ویرانی‌های بسیار زیادی شد.

سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه تعداد زیادی رای خاکستری در کشور وجود دارد که باید به آنها به صورت ویژه توجه کرد، افزود: نمونه مدیریت کشور در آن ها سال ها کاملا با کشور ونزوئلا قابل قیاس است. تورم در کشور در آن سال‌ها 35 درصد و در ونزوئلا 45 درصد بود.

رمضان زاده اظهار کرد: ادامه سیاست‌ها در کشور  ونزوئلا باعث شده تورم در این کشور به 600 درصد برسد و در ایران با تغییر سیاست‌ها به زیر 10 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور ونزوئلا هم اکنون برای تهیه نان مجبور به مراجعه به کشورهای دیگر هستند، خاطرنشان کرد: رای ملت ایران در سال 92 باعث شده که سیاست ها به صورت کلی تغییر پیدا کند و یک رویکرد عقلانیت در کشور حاکم شود.

سخنگوی دولت اصلاحات اظهار کرد: امروز کسی به خاطر بی‌پولی از عمل جراحی باز نمی‌ماند و برای موفقیت دولت روحانی مطرح کردن همین موضوع کافی است.

رمضان زاده یادآور شد: در سال 91 ، دولت 4.5 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری می کرد و در سال گذشته 11 میلیون تن خریداری شده است و این موضوع باعث شده درآمد کشاورزان بیش از هفت برابر رشد داشته باشد.

سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه چنین دستاوردهایی در سایه تدبیر و امید رخ داده است، تصریح کرد: رکود منفی امروز کشور نتیجه سیاست هایی است که در دولت قبل اتخاذ شده و این موضوعی است که اکثر کارشناسان به آن اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه قطعا اگر مسیر فعلی ادامه پیدا کند نرخ رشد اقتصادی بیشتر رشد پیدا کند، اظهار کرد:برای ایجاد اشتغال یک میلیون شغل به 70 تا 100 میلیون دلار بودجه نیاز است ولیکن در شرایط فعلی درامد کشور از نفت 35 میلیارد دلار است.

سخنگوی دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: باید حداقل درآمد نفت کشور دوبرابر شود تا سالیانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود.

رمضان زاده با بیان اینکه برخی به سفارتخانه ها حمله می‌کنند و روند جذب سرمایه گذاری در داخل کشور را با مشکل روبه رو می شوند، اظهار کرد: اکنون هتل‌ها، مغازه داران و رانندگان تاکسی شهر با مشکلات بسیار زیادی روبه رو شده اند.

وی با اشاره به اینکه باید جذب سرمایه گذاری در کشور گسترش یابد، افزود: 18 درصد منابع گازی دنیا در پارس جنوبی قرار دارد ولیکن متاسفانه سال های گذشته از این موضوع غفلت شده بود.

سخنگوی دولت اصلاحات اظهار کرد: در دولت اصلاحات فعالیت در پارس جنوبی با هدف گذاری برای افتتاح 20 فاز تا سال 92 اجرایی شد و در پایان دولت اصلاحات هفت فاز به بهره برداری رسید.

رمضان زاده با اشاره به اینکه در ابتدای دولت احمدی نژاد 60 هزار متخصص در پارس جنوبی مشغول به فعالیت بودند، اظهار کرد: در پایان دولت دهم تنها هشت هزار نفر مشغول به فعالیت بودند و با تلاش های دولت فعلی اکنون این امار به 80 هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عده ای شعار می دهند که یارانه ها را سه برابر می کنیم، اظهار کرد: چگونه می خواهید یارانه را سه برابر کنید؟ آیا کسانی که این شعارها را سر می دهند از تبعات این کار آگاهی دارند؟

سخنگوی دولت اصلاحات گفت: هیچ دولتی همچون دولت یازدهم با فساد به صورت جدی مبارزه نکرده است.

سخنگوی دولت اصلاحات با بیان اینکه در مناظره ها در مورد ساخت و سازها و مترو به مردم دروغ گفتند، تصریح کرد: عده ای تصور می‌کنند هرچه دروغ بزرگ تر باشد مردم بیشتر به آن علاقه مند می‌شوند.

رمضان زاده با بیان اینکه فرصتی برای اشتباه دیگر وجود ندارد، تصریح کرد: دولت را متهم به 4 درصدی می کنند و تمامی اختلاس ها را به دولت یازدهم نسبت می دهند.

وی با بیان اینکه باید پاسخگو باشند که املاک نجومی در دوره مدیریت چه کسی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: دولت در خصوص حقوق های نجومی که دستاورد دولت قبلی به حساب می آید از مردم عذرخواهی کرد.

سخنگوی دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: اگر افراد مختلف در انتخابات شرکت کنند یقین داشته باشید دولت روحانی پیروز انتخابات خواهد بود.

تمامی حقوق‌های نجومی به خزانه کشور بازگردانده شد و این موضوع یکی از افتخارات دولت به حساب می آید.

رمضان‌زاده اظهار کرد: در سال 77 که مسئولیت استانداری کردستان را برعهده داشتم از سازمان بازرسی آمدند و یک سری از تخلفات استاندار قبلی که بعدا به عنوان معاون اول دولت احمدی‌نژاد محسوب شد را جمع آوری کردند.

وی یادآور شد: سئوال اساسی این است که چرا نسبت به این تخلفات سکوت کردند که باعث شد مشکلات بسیار بیشتری برای کشور به وجود بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز