خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان مطرح کرد:

نگاه توسعه محور دولت تدبیر و امید، عامل پیشرفت حوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۴۵

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان نگاه توسعه محور دولت تدبیر و امید را عامل پیشرفت های حاصل شده در حوزه گردشگری طی سال‌های اخیر دانست.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، همایش جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی سال 96 با تشکل ها و فعالان صنعت گردشگری، هنرمندان صنایع دستی  بندر انزلی و  تقدیر از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

رضا علیزاده موفقیت گیلان در جذب حداکثری گردشگران نوروزی را حاصل تلاش دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان و فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری این استان شد و گفت: به سبب هم افزایی و همگرایی مسئولان استانی در توسعه گردشگری پایدار ، نوروز 96 بر اساس آمارهای رسمی ایامی موفق در جذب گردشگر برای استان تلقی می شود.

وی شهرستان انزلی را مقاصد پرطرفدار در نوروز سال‌جاری خواند و افزود: حضور یک و نیم میلیون گردشگر نوروزی در بندر انزلی نشانی از میهمان نوازی و نیز تلاش‌های موثر عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از بندر انزلی بعنوان قطب بزرگ گردشگری کشور یاد کرد و اذعان داشت: نوار ساحلی ممتاز ، برخورداری از پتانسیل منطقه آزاد، پیشینه تاریخی و همچنین صنایع دستی منحصربفرد هرکدام به تنهایی راهگشای بخش اقتصاد خواهد بود؛ لذا وجه همت مسئولان باید بر تبدیل نمودن پتانسیل های بالقوه به منابع اقتصادی پردرآمد باشد.

این مسئول نگاه توسعه محور دولت تدبیر و امید را عامل پیشرفت های حاصل شده در حوزه گردشگری طی سالهای اخیر دانست و افزود: صنعت گردشگری بعنوان صنعتی پاک، نشاط اجتماعی را به دنبال داشته و توانسته زمینه توسعه گردشگری داخلی و خارجی و تعاملات سازنده با دیگر کشورها را فراهم آورد.

علیزاده همچنین به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردو افزود: همانطوریکه در نوروز شاهد یک نشاط اجتماعی بودیم باید در انتخابات نیز یک نشاط سیاسی را ایجاد نماییم و از ظرفیت این رویداد بزرگ در جهت تعالی بخشی به ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی بهره مند شویم.

وی بحث انتخابات و مشارکت مردمی در اجرای آن را از مباحثی عنوان کرد که ثبات بیشتر در عرصه بین الملل را به ارمغان می آورد و توجه دولت ها و ملت ها به کشور و توانمندی های آن را دو چندان می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: امپریالیسم جهانی مدام بر طبل بی اعتمادسازی مردم به نظام می کوبند، در حالیکه تمامی اقشار کشور به پشتوانه ولایت فقیه و حکومت اسلامی و توجه به اتفاقات مثبتی که در فضای بین الملل به وقوع می پیوندد، با اقتدار در صحنه  های سرنوشت ساز ایران اسلامی حضور خواهند داشت تا جلوه ای از اتحاد را به جهانیان اثبات نمایند.

این مسئول با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم در انتخابات و همت برای رقم خوردن حماسه ملی،از فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی خواست تا با هوشیاری در برابر توطئه ها ایستادگی کرده و ضمن حفظ وحدت ملی و نگاهی‌تعالی گرایانه نسبت به آینده‌سازی ایران اسلامی و انتخاب فردی اصلح اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز