خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده:

سپاه پاسداران نباید جانبدار جریانی باشد/ اساس سپاه بر پایه نظامی‌بودن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۳۹

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ذات سپاه پاسداران باید جریان‌ها را بشناسند و نباید جانبدار هیچ جریانی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده در نشست‌خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته عقیدتی سپاه پاسداران از 12 اردیبهشت اظهار داشت: سپاه پاسداران آماده جهاد در راه خدا بوده و پاسداری دستاوردهای خود را وظیفه‌ای شرعی تلقی می‌کنند .

وی افزود: آموزش عقیدتی و قرآنی به عنوان مولفه‌های قدرت سپاه پاسداران است که نمی‌تواند حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

طهرانی‌زاده تصریح کرد: اعتقاد به مبانی اسلام و ولایت‌فقیه لازمه حضور و فعالیت در سپاه پاسداران است چراکه عناصر سپاه نظر ولایت‌فقیه را به دیگر نظرها ترجیج می‌دهند.

وی افزود: مولفه‌های قدرت در دنیا موشک و انرژی هسته‌ای است اما مولفه‌های سپاه نماز، قرآن، دین و توسل به اهل‌بیت(ع) است که برگرفته از بیان نبوی پیامبر اکرم(ص) است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: یکی از بارزترین و شناخته شده‌ترین افرادی که می‌توان از آن به عنوان سمبل جهت‌دهی فرهنگی اصیل اسلامی معرفی کرد علامه مرتضی مطهری است زیرا وی با قلم و بیان خود در بسیاری از مسائل صاحب نظر بود.

وی با تاکید بر اهمیت شناساندن جریان‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: با توجه به ذات سپاه پاسداران باید جریان‌ها را بشناسند و نباید جانبدار هیچ جریانی باشد.

طهرانی‌زاده اذعان داشت: دفاع از مواضع انقلاب برای سپاه پاسداران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر فعالیت‌های نظامی در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور در هر زمان با توجه به نیازهای جامعه به خدمات رسانی پرداخته که راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، ساخت خانه‌محرومان، کمک به راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نقاط روستایی و غیره از آن جمله است.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده تاکید کرد: ارکان و پایه و اساس سپاه بر پایه نظامی‌بودن نیست بلکه فکری، روحی، اخلاقی، معنوی و اعتقادی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است که همواره در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز