خبرگزاری کار ایران

الیاس حضرتی مطرح کرد:

رشت بزرگ یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید/ رشادت سپیدرودی‌ها با هیچ چیز قابل قیاس نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۲۱

نماینده اداور رشت با بیان اینکه حالا رشت بزرگ، شهر باران، یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید افزود: امروز گیلان و گیلکان، در سراسر ایران از نخستین حضور «سپیدرود» پیر در لیگ برتر خوشحالند.

به گزارش ایلنا از رشت، الیاس حضرتی‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده ادوار شهرستان رشت در خصوص سعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر گفت: در روزگاری که پول کلید رسیدن به همه چیز است، اصالت دست‌نیافتی‌ترین است. اصالتی کم‌نظیر مثل آنچه در دل تاریخ گیلان‌زمین جریان دارد، اصالتی که سینه‌به‌سینه از غیورمردی گیله‌مردان و صبوری‌های گیله‌زنان این سرزمین به‌دست آمده است.

وی با بیان اینکه حالا رشت بزرگ، شهر باران، یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید افزود: امروز گیلان و گیلکان، در سراسر ایران از نخستین حضور «سپیدرود» پیر در لیگ برتر خوشحالند و حالا دوباره شادی و نشاط یک‌بار دیگر به جوانان رشتی رسید.

حضرتی خاطرنشان کرد:این شادی زایدالوصف است چرا که بازیکنان و کادرفنی باشگاه سپیدرود که با شرایط بدمالی در میان تیم‌های متمول لیگِ‌یکی راه صعود به لیگ‌برتر هموار کردند، رشادت و غیرتی که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست.

وی در پایان گفت:شادی روز افزون و پیروزی‌های غرورانگیز دیگر برای رشتی‌های دوست داشتنی مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز