خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در رشت:

مردم از پوپولیسم بیزارند/ احمدی‌نژاد باعث پسرفت کشور شد/ منتقدان برجام همان دلواپسان هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۷۰

استاد دانشگاه تهران گفت: احمدی‌نژاد با سیاست‌های غلط و راهکارهایی اشتباه درباره برنامه هسته ای باعث پسرفت کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت صادق زیبا کلام عصر امروز در دانشگاه علوم پایه گیلان اظهار داشت: در دولت های نهم و دهم کشور دست یک جناح خاص افتاده بود.

وی با اشاره به سیاست‌های هشت ساله دولت محموداحمدی‌نژادگفت: رئیس‌جمهور وقت با سیاست‌های غلط و راهکارهایی اشتباه درباره برنامه هسته ای باعث پسرفت کشور شده بود.

استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: اگر مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت نکنند کشور دچار طاعونی خواهد شد که در دولت های گذشته شده بود.

وی با بیان اینکه کاندیدایی بهتر از دکتر روحانی در این دوره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم ما این را نیک می دانند که روحانی ادامه دهنده راه دولت قبل از خود نیست.

دکتر زیباکلام تصریح کرد: دولت آقای احمدی نژاد دولت پوپولیسم بود و مردم از پوپولیسم خسته و بیزار هستند.

کارشناس علوم سیاسی دانشگاه تهران افزود: منتقدان برجام همان دلواپسان هستند لذا تنها دغدغه و نگرانی من این است که پوپولیسم به روی کار بیاید که می‌دانیم همه مشکلات ما از همین جا شروع شد و امروز  مملکت به این روز افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز