خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

ستاد جوانان و دانشجویان حجت‌الاسلام روحانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۷۱

ستاد جوانان و دانشجویان حجت‌الاسلام حسن روحانی در سیستان و بلوچستان عصر امروز در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه ستاد جوانان و دانشجویان حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان سیستان و بلوچستان عصر امروز با حضور ریاست ستاد، اعضای شورای راهبردی ستاد دکتر روحانی در سیستان و بلوچستان و جمعی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم در خیابان دانشگاه زاهدان برگزار شد.

پیمان فروزش، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تشکر از حضور پررنگ جوانان اظهار داشت: جوانان نقش مهمی در جامعه ایفا کرده و تاثیرات فراوانی در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور دارند .

وی با اشاره به سخنان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص تداوم دولت یازدهم و تاثیر مثبت آن بر کشور خاطرنشان کرد: دولت یازدهم اقدامات ارزشمندی در جهت پیشرفت و توسعه کشور و استان داشته و برآیند عملکرد این دولت مثبت بوده است.

وی با تاکید بر حضور پرشور و همیشگی مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره های گذشته عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مردم شریف سیستان و بلوچستان مشارکت حداکثری  در انتخابات  داشته باشند و مانند دوره های گذشته حماسه‌ای پرشور در انتخابات کشور رقم زنند.

فروزش با تاکید بر اینکه انتخابات در سیستان و بلوچستان وحدت و همدلی مردم استان را به نمایش خواهد گذاشت، افزود: لازم است در 29 اردیبهشت‌ماه دست تک تک افراد را بگیریم و برای همگان بیان کنیم دکتر روحانی برتر از دیگر نامزدهای انتخابات است.

رئیس ستاد انتخاباتی‌حجت‌الاسلام روحانی در استان‌سیستان و بلوچستان گفت: برای بازگشت به عزت، شرف، همبستگی، متانت و نقدپذیری ایرانیان باید به آقای روحانی رأی دهیم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت جوانان و دانشجویان در عرصه انتخابات، بیان کرد: امیدواریم هر یک از جوانان ستادی برای روحانی باشند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز