خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش مطرح کرد:

تمام همت دولت تدبیر و امید ترفیع جایگاه کشاورزان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۰۶۳

فرماندار املش در دیدار با کشاورزان چایکار گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روحانی وضعیت چای از آن شکل اسبفار خود خارج و به وضعیت مطلوب فعلی رسید.

به گزارش ایلنا از املش، یونس محمودی به همراه معاون خود و برخی مدیران بطور سرزده از برخی کارخانجات فعال چای املش بازدید بعمل آورده و از نزدیک با آنان گفتگو و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد
.
محمودی در حین گفتگوی صمیمی با کشاورزان چایکار گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آقای روحانی وضعیت چای از آن شکل اسبفار خود خارج و به وضعیت مطلوب فعلی رسید.
 
فرماندار املش همچنین با اشاره به افزایش قیمت چای طی سالیان اخیر گفت: در گذشته عدم مدیریت صحیح و شکست قیمت چای باعث عدم حضور و رغبت چایکاران جهت حضور در باغات  چای بود این در حالی است که باغداران هیچ تمایلی به ورود به عرصه چایکاری نداشتند و نزدیک بود چای و چایکاری بسیار تضعیف و یا از بین برود اما با روی کار آمدن دولت اعتدال و تدبیر با بررسی مشکلات و مسائل کشاورزان و تلاش و کوشش نجفی استاندار  و مدیریت صحیح و بهنگام روزبهان رئیس سازمان چای کشور در حال حاضر بطور نسبی وضعیت چای میتوان گفت مطلوب است .
 
محمودی همچنین در بین کشاورزان چایکار و مدیران کارخانجات ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه شهرستان املش برخلاف تصور عامه قطب چای کشور است ان شاالله در آینده نه چندان دور به اصلاح ساختار وضع موجود در بحث چای خواهیم رسید امیدوارم دولت آینده بتواند به وضعیت کشاورزی و خصوصا" باغداران و کارخانجات چای بیش از بیش رسیدگی نماید.
 
در پی بازدید سرزده فرماندار به اتفاق هیأت همراه از کارخانجات چای، برخی از کشاورزان ضمن تشکر از دولت روحانی در جهت رسیدگی به امور چایکاران و اصلاح ساختار وضع قبلی و افزایش قیمت چای ابراز امیدواری کردند در آینده باز هم دولت بتواند قیمت چای را افزایش تا چای به جایگاه اصلی خود بازگردد.
 
از دیگر حواشی این دیدار تقدیر و تشکر چایکاران کشاورز از حضور صمیمی فرماندار در میان آنان بود که محمودی فرماندار داملش دافزود من خود یک روستازاده هستم و خود افتخار می‌کنم که در میان شما حضور دارم و به درد دل شما گوش می سپارم.
 
 در پایان دیدار مدیران کارخانه ها با بیان مسائل و مشکلات خود از فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواستند که مشکلات آنان را با مسئولان استانی و کشوری در میان گذاشته و نسبت به رفع آنان اهتمام ورزد که با قول مساعد فرماندار مواجه شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز