خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فومن خبر داد:

کشف و ضبط 119 کیلوگرم مواد نیروزای قاچاق در فومن

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۲۱۸

مأمورین پلیس از یک باشگاه بدنسازی ۱۱۹ قلم انواع پودر نیروزا و هزار و ۶۵۹ عدد قرص نیروزا کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا از فومن، محسن‌جعفرزاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف دارو و مواد نیروزای قاچاق خارجی در فومن خبرداد و اظهارکرد: کارآگان پلیس آگاهی در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد نیروزا قاچاق خارجی در فومن، بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با تصریح بر اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی فعالیت یک واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند، افزود: واحد صنفی مذکور با وارد کردن این داروها به شهرستان،آن ها را به فروش می رساند.

جعفرزاده با تاکید براینکه ماموران پلیس آگاهی فومن در بازرسی از این واحد صنفی ۱۱۹ کیلوگرم انواع پودر نیروزا و هزار و ۶۵۹ عدد قرص نیروزا را کشف و ضبط کردند،خاطرنشان کرد:در این رابطه یک متهم ۲۷ ساله اهل و ساکن فومن دستگیر شد.

سرهنگ جعفرزاده یادآور شد:متهم مذکور با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اینگونه اقلام دارویی قاچاق علاوه بر اخلال در چرخ اقتصاد کشور و تولیدملی باعث به خطرافتادن سلامت‌جامعه می شوند، خواستارهمکاری و اطلاع‌رسانی مردمی از هرگونه فعالیت واحدهای صنفی مشکوک به شماره تلفن ۱۱۰ پلیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز